Difference between revisions of "Project costs plan part/en/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 32: Line 32:
 
* click '''ENTER'''
 
* click '''ENTER'''
 
* at the bottom of the table, new empty line in edit mode appears. Enter missing fields, select from drop-down list
 
* at the bottom of the table, new empty line in edit mode appears. Enter missing fields, select from drop-down list
* confirm the entry by clicking[[file: 4.2.9.ikonaKljukcaZelena.jpg]] or cancel [[file: 4.7.ikonaRdecKrizec.jpg]]
+
* confirm the entry by clicking [[file: 4.2.9.ikonaKljukcaZelena.jpg]] or cancel [[file: 4.7.ikonaRdecKrizec.jpg]]
  
 
=== Urejanje tabele ===
 
=== Urejanje tabele ===

Revision as of 15:41, 28 June 2013

Cost plan - complex projects

Complex cost plan includes various levels of financial planning by:

  • project partners
  • work packages (phase)
  • cost categories (cost types, cost areas)
  • various periods (reporting period, yearly, quarterly reports...)
  • project totals, totals by work-packages, activities...

Before entering cost plan you should:

  1. set project periods (project plan, plan for reporting...)
  2. levels of cop-financing
  3. enter activity plan by phases and tasks

Complex cost table includes fields:

  • cost description - text field for cost description
  • unit - general unit list (edited in tab General)
  • eligible cost per unit (net), units, * eligible cost (net): costs per unit
  • % VAT - numeric field
  • total cost (gross) - automatic
  • ineligible expenditure (VAT) - automatic
  • level of co-financing - set in tab PROJECT SCORECARD / CO-FINANCING
  • co-financing amount - automatic
  • private contribution - automatic
  • organization - project partner cost plan
  • phase (work package), activities - phases and tasks of project, use if necessary
  • month from-to
  • period from-to
  • costs field
  • cost type

New cost entry

  • click ENTER
  • at the bottom of the table, new empty line in edit mode appears. Enter missing fields, select from drop-down list
  • confirm the entry by clicking 4.2.9.ikonaKljukcaZelena.jpg or cancel 4.7.ikonaRdecKrizec.jpg

Urejanje tabele

Vrstice v tabeli lahko brišemo (če nimajo vezanih zapisov), urejamo in kopiramo:

  • urejanje vrstice: vrstico odpremo za urejanje s klikom na 2.2.2.ikonaSvincnik.jpg, uredimo posamezne celice in potrdimo s klikom na ikono 4.2.9.ikonaKljukcaZelena.jpg ali prekličemo s klikom na ikono 4.7.ikonaRdecKrizec.jpg. Aplikacija preveri, ali so izpolnjena vsa obvezna polja. Manjkajoče podatke 4PM označi z rdečo barvo in ne dovoli, da bi shranili zapis.
  • kopija obstoječe vrstico: označimo in kliknemo KOPIRAJ, kopijo uredimo 2.2.2.ikonaSvincnik.jpg.
  • brisanje: najprej označimo in kliknemo BRIŠI.
  • vrstni red: označimo in uporabimo gumba ˇ in ^.

Pomembno!

Če zapis (vrstica) v planu stroškov vsebuje povezane zapise, je ne moremo brisati (ali urejati). Povezani zapisi k zapisom v planu stroškov nastanejo, ko:

  • vpišemo realiziran strošek (realizirani stroški organizacij)
  • nalogi določimo, na katero stroškovno področje se bodo nanašale vpisane ure (stroški zaposlenih, potni stroški).

Dinamični režijski stroški (overheads)

Na projektu (ali fazi) lahko planiramo dinamične režijske stroške. 4PM izračuna vrednost režijskih stroškov glede na vnaprej določen način izračuna. Izbiramo lahko med 3 načini izračunov:

  • Odstotek vrednosti stroškov – %
  • Koeficient vpisanih ur – v €
  • Fiksna vrednosti – v €

Pri kompleksnih projektih lahko planiramo in spremljamo dinamične režijske stroške tudi za vsako organizacijo in fazo. Dinamične režijske stroške spremljamo v zavihku REALIZIRANI STROŠKI, REALIZACIJA PLANA, upoštevani pa so tudi v vseh skupnih izračunih stroškov na projektu.

Kompleksni projekti: Partnerski, (eVsebine, RIP projekti).