New meeting/sl/

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search

Nov sestanek

Ko želimo sklicevati sestanek v 4PM

  1. izberemo projekt in fazo,
  2. izberemo aktivnost (sestanek, kolegij),
  3. vpišemo zadevo sestanka (ime naloge),
  4. lokacijo sestanka in
  5. datum, čas začetka in predvideno trajanje,
  6. pripnemo datoteko, opis (npr. dnevni red),
  7. izberemo udeležence (povabimo na sestanek)

in shranimo. Pri vnosu novega sestanka 4PM preverja razpoložljivost udeležencev 4PM Koledarju, bodisi zaradi odsotnosti, drugega sestanka, ipd. Ko sestanek shranimo, je prikazan v poštnem koledarju (Outlook) in v Moj4PM povabljenih oseb, ki povabilo sprejmejo ali zavrnejo.

Na sprejet sestanek povabljeni vpisujejo opravljene ure.

Pošiljanje obvestil o novih / spremenjenih sestanki

Odvisno od splošnih nastavitev aplikacije:

  • Vklopljeno – pošlje povabilo v Outlook, udeleženec sestanka lahko povabilo sprejme v poštnem odjemalcu
  • Izklopljeno – ne pošilja ničesar, sestanki so evidentirani samo v 4PM.