Difference between revisions of "Nadure/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 1: Line 1:
= Vpis dela in stroškov:&nbsp;Nadure in koriščenje ur<br>  =
+
= Nadure in koriščenje nadur=
 
 
Način upravljanja z nadurami določi administrator v splošnih nastavitvah aplikacije, kjer izbere:<br>
 
  
 +
Način upravljanja z nadurami določi administrator v splošnih nastavitvah aplikacije, kjer izbere:
 
*omogočeno beleženje nadur (da) in  
 
*omogočeno beleženje nadur (da) in  
 
*način vnosa nadur:  
 
*način vnosa nadur:  
Line 8: Line 7:
 
**Avtomatsko: vpise projektnega oz. neprojektnega dela, ki presegajo 8 ur, 4PM samodejno razdeli na dva vpisa: redno delo in nadure.
 
**Avtomatsko: vpise projektnega oz. neprojektnega dela, ki presegajo 8 ur, 4PM samodejno razdeli na dva vpisa: redno delo in nadure.
  
<br>
+
Administrator uporabniku določi poljubno začetno stanje nadur, če je različno od 0 [[Person_settings/sl/#Ure | nastavitve]].  
 
+
4PM vodi evidenco porabe ur z izbiro "koriščenje nadur" pri odsotnostih (koriščenje nadur).  
Administrator vsakemu zaposlenemu določi poljubno začetno stanje nadur, če je različno od 0. 4PM samodejno vodi evidenco porabe ur z izbiro&nbsp;»koriščenje nadur«&nbsp;pri odsotnostih (koriščenje nadur). <br><br>
 
 
 
== Vnos nadur<br>  ==
 
  
Nadure lahko uporabniki vpišejo v primeru, da je oseba na določen dan vpisala več ur projektnega oz. neprojektnega dela, kot je to določeno v delovnem koledarju (splošno/splošno/delovni koledar), 8 ur/dan. <br>
+
== Evidentiranje nadur ==
  
''Delovnik (število delovnih ur na dan) je določen kot splošna nastavitev v delovnem koledarju, ki jo ureja administrator.''<br><br>
+
Nadure lahko uporabniki vpišejo, ko je oseba na določen dan vpisala več ur dela, kot je to določeno v delovnem koledarju (splošno/splošno/delovni koledar), 8 ur/dan.
 +
''Delovnik (število delovnih ur na dan) je določen kot splošna nastavitev v [[Work_calendars/sl/#Delovni_koledar | delovnem koledarju]], ki jo ureja administrator.''
  
Zaposleni v '''MOJ4PM / VPIS&nbsp;DELA&nbsp;IN&nbsp;STROŠKOV:'''<br>
+
'''MOJ4PM / VPIS DELA IN STROŠKOV:'''
 +
'''Ročen vnos:'''
 +
# vpis redno opravljeno delo (8 ur),
 +
# vpiše delo (projektno ali neprojekto), zaradi katerega so nastale nadure in '''označi kot nadurno delo''' (glej sliko spodaj).
  
'''Ročen vnos:'''<br>
+
[[Image:3.9.7 VpisDelaStroskov.jpg|560px|3.9.7 VpisDelaStroskov.jpg]]
 
 
*najprej vpiše redno opravljeno delo (8 ur),
 
*nato vpiše delo (projektno ali neprojekto), zaradi katerega so nastale nadure ter ustrezno označi (glej sliko spodaj).
 
 
 
<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [[Image:3.9.7 VpisDelaStroskov.jpg|560px|3.9.7 VpisDelaStroskov.jpg]]<br>
 
  
 
<br>  
 
<br>  
 +
'''Avtomatski vnos nadur:'''
 +
*vsak vpis, ki z vpisanim številom ur preseže dnevni limit 8 ur, se samodejno razdeli na redno delo in ustrezno število nadur. Zaposlenemu ni potrebno označevati nadur posebej!
  
'''Avtomatski vnos nadur:'''<br>
+
== Koriščenje nadur  ==
 
 
*vsak vpis, ki z vpisanim številom ur preseže dnevni limit 8 ur, se samodejno razdeli na redno delo in ustrezno število nadur. Zaposlenemu ni potrebno označevati nadur posebej!<br>
 
 
 
<br>
 
 
 
== Vnos koriščenja nadur<br> ==
 
 
 
 
Zaposlenemu se opravljene nadure štejejo v&nbsp;»'''razpoložljivo število nadur za koriščenje'''«. Ko zaposleni koristi nadure, odsotnost zabeleži v '''MOJ 4PM / VPIS&nbsp;DELA&nbsp;IN&nbsp;STROŠKOV / ODSOTNOSTI''', pri čemer iz spustnega seznama izbere '''koriščenje nadur'''. Razpoložljivo stanje nadur se z koriščenjem ustrezno zmanjšuje. <br>Zaposleni lahko koristi samo toliko ur, kot jih ima na razpolago. Razpoložljivo stanje pa spremlja ob koriščenju nadur, ali ročno v udeleženci / osebe / nastavitve (odvisno od pravic).<br>  
 
Zaposlenemu se opravljene nadure štejejo v&nbsp;»'''razpoložljivo število nadur za koriščenje'''«. Ko zaposleni koristi nadure, odsotnost zabeleži v '''MOJ 4PM / VPIS&nbsp;DELA&nbsp;IN&nbsp;STROŠKOV / ODSOTNOSTI''', pri čemer iz spustnega seznama izbere '''koriščenje nadur'''. Razpoložljivo stanje nadur se z koriščenjem ustrezno zmanjšuje. <br>Zaposleni lahko koristi samo toliko ur, kot jih ima na razpolago. Razpoložljivo stanje pa spremlja ob koriščenju nadur, ali ročno v udeleženci / osebe / nastavitve (odvisno od pravic).<br>  
  

Revision as of 13:56, 12 July 2013

Nadure in koriščenje nadur

Način upravljanja z nadurami določi administrator v splošnih nastavitvah aplikacije, kjer izbere:

  • omogočeno beleženje nadur (da) in
  • način vnosa nadur:
    • ročno – nadure (pogoj je, da je prej vpisanih vsaj 8 ur projektnega ali neprojektnega dela) je potrebno ročno označiti.
    • Avtomatsko: vpise projektnega oz. neprojektnega dela, ki presegajo 8 ur, 4PM samodejno razdeli na dva vpisa: redno delo in nadure.

Administrator uporabniku določi poljubno začetno stanje nadur, če je različno od 0 nastavitve. 4PM vodi evidenco porabe ur z izbiro "koriščenje nadur" pri odsotnostih (koriščenje nadur).

Evidentiranje nadur

Nadure lahko uporabniki vpišejo, ko je oseba na določen dan vpisala več ur dela, kot je to določeno v delovnem koledarju (splošno/splošno/delovni koledar), 8 ur/dan. Delovnik (število delovnih ur na dan) je določen kot splošna nastavitev v delovnem koledarju, ki jo ureja administrator.

MOJ4PM / VPIS DELA IN STROŠKOV: Ročen vnos:

  1. vpis redno opravljeno delo (8 ur),
  2. vpiše delo (projektno ali neprojekto), zaradi katerega so nastale nadure in označi kot nadurno delo (glej sliko spodaj).

3.9.7 VpisDelaStroskov.jpg


Avtomatski vnos nadur:

  • vsak vpis, ki z vpisanim številom ur preseže dnevni limit 8 ur, se samodejno razdeli na redno delo in ustrezno število nadur. Zaposlenemu ni potrebno označevati nadur posebej!

Koriščenje nadur

Zaposlenemu se opravljene nadure štejejo v »razpoložljivo število nadur za koriščenje«. Ko zaposleni koristi nadure, odsotnost zabeleži v MOJ 4PM / VPIS DELA IN STROŠKOV / ODSOTNOSTI, pri čemer iz spustnega seznama izbere koriščenje nadur. Razpoložljivo stanje nadur se z koriščenjem ustrezno zmanjšuje.
Zaposleni lahko koristi samo toliko ur, kot jih ima na razpolago. Razpoložljivo stanje pa spremlja ob koriščenju nadur, ali ročno v udeleženci / osebe / nastavitve (odvisno od pravic).


     3.9.8 VpisDelaStroskov.jpg


Pregled nadur in koriščenja nadur

Opravljene nadure lahko pregledujemo v:

  • MOJ 4PM / PREGLED DELA / PREGLED VPISOV (projektno, neprojektno delo)
  • PREGLEDI / VPISI OSEB (projektno, neprojektno delo)

Koriščene nadure pa lahko pregledujemo v zavihku odsotnosti.