Difference between revisions of "Import organizations/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
(Redirected page to 11.Uvoz/sl/#Uvoz)
 
Line 1: Line 1:
#redirect [[11.Uvoz/sl/#Uvoz]]
+
=Uvoz=
 +
 
 +
Poenostavi vnos organizacij, oseb, seznama aktivnosti, plač in dela (projekti KC).
 +
Podatke vpišemo v pripeto Excelovo predlogo (oblika .xls) in uvozimo.
 +
 
 +
[[file:11.uvoz.jpg|350px|]]
 +
 
 +
 
 +
==Uvoz organizacij==
 +
Izberite .xls datoteko, jo naložite in kliknite gumb 'UVOZI'.  Priporočamo, da izpolnite čim več polj, saj ustvarjate bazo podatkov o vaših partnerjih. Podatke boste lahko kasneje urejali v 4PM.
 +
 
 +
 
 +
==Uvoz oseb==
 +
1. izberete organizacijo, za katero se ustvarijo stiki oseb,
 +
2. poiščete datoteko .xls s podatki,
 +
3. naložite datoteko v aplikacijo in kliknite gumb 'UVOZI'.
 +
 
 +
Preverite pravilnost uvoza podatkov.
 +
 
 +
===Namigi za izpolnjevanje xls tabele===
 +
Pri uvozu podatkov oseb s pomočjo Excelove tabele (UVOZ / OSEBE), moramo paziti:
 +
* da se vsa imena organizacij natančno ujemajo z že vpisanimi organizacijami v 4PM,
 +
* da v Excelu ni podvojenih oseb (enako ime, priimek, e-pošta),
 +
* pri nalaganju dokumenta v 4PM, izberemo organizacijo, za katero vnašamo,
 +
* če uporabnik nima gesla (nima dostopa), pustimo celico v tabeli prazno,
 +
* pri stolpcu dostopi vpišemo »local«, če želimo preverjati dostop s pomočjo uporabniškega imena in gesla.
 +
* če bomo vklopili preverjanje uporabnikov s pomočjo aktivnega dostopa, potem označimo tip dostopa "ldap".
 +
* uporabniške skupine določimo z vpisom v vrstico pod poljem uporabniška skupina. Vpišemo ime skupine uporabniških pravic, "administrator". Naziv uporabniške skupine v tabeli se mora ujemati z nazivom uporabniške skupine v 4PM.
 +
 
 +
 
 +
==Uvoz seznama aktivnosti==
 +
1. poiščete datoteko .xls,
 +
2. naložite datoteko v aplikacijo in kliknite gumb 'UVOZI'.
 +
 
 +
Uvožen seznam aktivnosti lahko urejate v 4PM (SPLOŠNO/SISTEMATIZACIJA/SEZNAM AKTIVNOSTI)
 +
 
 +
===Namigi za izpolnjevanje xls tabele===
 +
* v xls tabeli pripravite večnivojsko strukturo seznama aktivnosti
 +
* v prvem stolpcu vpišete nadrejeni nivo aktivnosti. Če je aktivnost na prvem nivoju, potem je celica v prvem stolpcu prazna.
 +
* drugi stolpec - nivo aktivnosti
 +
* ime aktivnosti - aktivnost, ki se pojavlja v spustnih seznamih pri nalogah, mejnikih in pri vpisu dela.
 +
* opis aktivnosti - poljubno tekstovno polje
 +
* projektno, neprojektno delo, odsotnost: vrednost JA ali NE.
 +
* modeli projektov: odvisno do licence, kateri tipi projektov so vključeni. Aktivnost lahko uporabimo v enem ali več različnih tipih projektov.
 +
 
 +
 
 +
==Uvoz plač==
 +
Predloga je odvisna od vklopljenih tipov projektov: čezmejno sodelovanje, KC.
 +
* podatki o zaposlencu: ime, priimek in e-pošta (natančno ujemanje z vpisanimi podatki)
 +
** vsaka mesečna plača je svoja vrstica
 +
* podatki o plači
 +
 
 +
 
 +
==Uvoz dela==
 +
samo za projekte KC.
 +
* ujemanje podatkov o udeležencih projekta
 +
* pravilna razporeditev oseb na projekte in aktivnosti/naloge

Revision as of 16:13, 12 July 2013

Uvoz

Poenostavi vnos organizacij, oseb, seznama aktivnosti, plač in dela (projekti KC). Podatke vpišemo v pripeto Excelovo predlogo (oblika .xls) in uvozimo.

11.uvoz.jpg


Uvoz organizacij

Izberite .xls datoteko, jo naložite in kliknite gumb 'UVOZI'. Priporočamo, da izpolnite čim več polj, saj ustvarjate bazo podatkov o vaših partnerjih. Podatke boste lahko kasneje urejali v 4PM.


Uvoz oseb

1. izberete organizacijo, za katero se ustvarijo stiki oseb, 2. poiščete datoteko .xls s podatki, 3. naložite datoteko v aplikacijo in kliknite gumb 'UVOZI'.

Preverite pravilnost uvoza podatkov.

Namigi za izpolnjevanje xls tabele

Pri uvozu podatkov oseb s pomočjo Excelove tabele (UVOZ / OSEBE), moramo paziti:

  • da se vsa imena organizacij natančno ujemajo z že vpisanimi organizacijami v 4PM,
  • da v Excelu ni podvojenih oseb (enako ime, priimek, e-pošta),
  • pri nalaganju dokumenta v 4PM, izberemo organizacijo, za katero vnašamo,
  • če uporabnik nima gesla (nima dostopa), pustimo celico v tabeli prazno,
  • pri stolpcu dostopi vpišemo »local«, če želimo preverjati dostop s pomočjo uporabniškega imena in gesla.
  • če bomo vklopili preverjanje uporabnikov s pomočjo aktivnega dostopa, potem označimo tip dostopa "ldap".
  • uporabniške skupine določimo z vpisom v vrstico pod poljem uporabniška skupina. Vpišemo ime skupine uporabniških pravic, "administrator". Naziv uporabniške skupine v tabeli se mora ujemati z nazivom uporabniške skupine v 4PM.


Uvoz seznama aktivnosti

1. poiščete datoteko .xls, 2. naložite datoteko v aplikacijo in kliknite gumb 'UVOZI'.

Uvožen seznam aktivnosti lahko urejate v 4PM (SPLOŠNO/SISTEMATIZACIJA/SEZNAM AKTIVNOSTI)

Namigi za izpolnjevanje xls tabele

  • v xls tabeli pripravite večnivojsko strukturo seznama aktivnosti
  • v prvem stolpcu vpišete nadrejeni nivo aktivnosti. Če je aktivnost na prvem nivoju, potem je celica v prvem stolpcu prazna.
  • drugi stolpec - nivo aktivnosti
  • ime aktivnosti - aktivnost, ki se pojavlja v spustnih seznamih pri nalogah, mejnikih in pri vpisu dela.
  • opis aktivnosti - poljubno tekstovno polje
  • projektno, neprojektno delo, odsotnost: vrednost JA ali NE.
  • modeli projektov: odvisno do licence, kateri tipi projektov so vključeni. Aktivnost lahko uporabimo v enem ali več različnih tipih projektov.


Uvoz plač

Predloga je odvisna od vklopljenih tipov projektov: čezmejno sodelovanje, KC.

  • podatki o zaposlencu: ime, priimek in e-pošta (natančno ujemanje z vpisanimi podatki)
    • vsaka mesečna plača je svoja vrstica
  • podatki o plači


Uvoz dela

samo za projekte KC.

  • ujemanje podatkov o udeležencih projekta
  • pravilna razporeditev oseb na projekte in aktivnosti/naloge