Difference between revisions of "Project new com/sl/"
Line 26: | Line 26: | ||
# okviren finančni plan | # okviren finančni plan | ||
# katere aktivnosti so potrebne za dosego ciljev | # katere aktivnosti so potrebne za dosego ciljev | ||
+ | |||
+ | [[Project_periods_com/sl/ | določanje obdobji projekta]] |
Revision as of 15:13, 10 July 2013
Vnos novega projekta
Življenjski cikel projekta v 4PM se začne z vnosom splošnih podatkov o projektu. Če pri projektu sodelujemo z novo organizacijo, je potrebno najprej vnesti podatke o organizaciji in stično osebo iz organizacije.
Najprej v meniju PROJEKTI / NOV PROJEKT izberemo vrsto projekta: tržni, evropski, inženirski, interni, proračunski, razvojno raziskovalni projekt ali študijo, čezmejni.
Dobro je vedeti: Seznam projektnih podlog je odvisen od licence 4PM. POMEMBNO: Ko so podatki enkrat vneseni, vrste projekta ne moremo spreminjati.
Glede na izbrano vrsto projekta se odpre obrazec z v vnosnimi polji. Izpolniti je treba obvezna polja (označena z *): naziv projekta, vodja projekta, naročnik in glavna stična oseba ter pričakovani datum začetka projekta, manjkajoče podatke dopolnimo kasneje, prav tako lahko že vnesene podatke spreminjamo.
Ko shranimo splošne podatke o projektu, lahko vidimo ostale zavihke projekta. Pri kompleksnih projektih določimo še posebne parametre, ki so značilni za posamezen projekt: OBDOBJA POROČANJA, OBDOBJA URNIH POSTAVK, STOPNJE SOFINANCIRANJA
Pred začetkom vnosa projekta v 4PM
- zberi splošne podatke o projektu:
- ime projekta
- trajanje projekta: začetek in konec
- cilji projekta
- projektna ekipa:
- organizacijska struktura projekta (vloge na projektu) in sodelavci
- zunanji sodelavci (dobavitelji, podizvajalci, partnerji...)
- kdo je naročnik (stranka, vodstvo)
- okviren finančni plan
- katere aktivnosti so potrebne za dosego ciljev