Difference between revisions of "Project wizard com/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 1: Line 1:
 
=Čarovnik - vnos novega projekta=
 
=Čarovnik - vnos novega projekta=
 
Za lažji vnos osnovnih podatkov o projektu v 4PM, smo pripravili čarovnika.  
 
Za lažji vnos osnovnih podatkov o projektu v 4PM, smo pripravili čarovnika.  
# izberete tip projekta (kasneje ga ne morete spremeniti). Čarovnik ne podpira kompleksnih tipov projektov (npr. partnerski, čezmejno sodelovanje, FP7...)
+
# izberete ''tip projekta''' (kasneje tipa ne morete spremeniti). Čarovnik ne podpira kompleksnih tipov projektov: npr. partnerski, čezmejno sodelovanje, FP7...
# izpolnite obvezna polja v vsakem koraku
+
# izpolnite '''obvezna polja''' v vsakem koraku
 
# posamezen korak lahko preskočite
 
# posamezen korak lahko preskočite
# vse podatke lahko kasneje uredite, popravite oz. dopolnite.
+
# vse podatke lahko kasneje urejate, popravljate oz. dopolnjujete.
 
# vnos projekta zaključite in shranite podatke v zadnjem koraku.
 
# vnos projekta zaključite in shranite podatke v zadnjem koraku.
 +
# nadaljujete z vnosom nalog in mejnikov (izdelava terminskega plana projekta).
  
 +
==1. osnovni podatki ==
 +
Izpolnite polja:
 +
* naziv projekta (opisno ime projekta)
 +
* oznaka projekta (npr. vaša šifra)
 +
* opis (vnos cilj projekta)
 +
* skupina projekta (združevanje projektov, pravice vpogleda, programi)
 +
* prioriteta (pomagalo vam bo pri načrtovanju dela, prioritet)
 +
* začetni in končni datum.
 +
 +
Po potrebi izpolnite še dodatna polja:
 +
* stanje projekta (seznam stanj pripravite v SPLOŠNO / PROJEKTI/ STANJE PROJEKTA) vam pomaga spremljati projekt skozi življenjski cikel.
 +
* številka pogodbe
 +
* velikost polja
 +
* vrednost projekta
 +
* predvideno delo (ocena predvidenih ur za dokončanje projekta).
  
==1. osnovni podatki ==
 
 
==2. ekipa ==
 
==2. ekipa ==
 +
uredite projektno ekipo:
 +
# '''izvajalci''' (osebe/sodelavci na vaši organizaciji
 +
#* '''vodja projekta''' - oseba, ki uporablja čarovnika (lahko ga zamenjate)
 +
# dodajanje ''novih članov'' projektne ekipe: gumb uredi.
 +
#* člane projektne ekipe prestavite iz seznama oseb na organizaciji v projektno s pomočjo ikone [[File:4.3.ikonaDodaj(zelenKrogPlus).jpg]]
 +
#* vsakemu članu projektne ekipe določite '''projektno vlogo''' (povezano s pravicami dostopa)
 +
# '''naročnik''' - izberete iz seznama organizacij (ali vpišete novo). Vsak projekt ima lahko samo enega naročnika.
 +
#* dodajate kontaktne osebe
 +
# po potrebi dodajte še '''organizacije''' (npr. podizvajalci, partnerji... in uredite njihovo ekipo.
 +
 
==3. finančni plan ==
 
==3. finančni plan ==
 +
Uredite finančni načrt projekta:
 +
# privzetim stroškom lahko dodate nove vrste stroškov
 +
#* plan mora vsebovati ''stroške zaposlenih'', če želite načrtovati naloge.
 +
#* plan mora vsebovati ''potne stroške'', če želite spremljati službene poti, kilometrino.
 +
# vpišite vrednost
 +
# finančni plan lahko razdelite na '''obdobja'''
 +
#* glede na trajanje: leto, polletje, četrtletje
 +
#* glede na začetek: koledarsko leto ali začetek projekta
 +
# 4PM razdeli stroške po vrstah stroškov glede na izbrana obdobja sorazmerno, glede na ''število delovnih dni'' v obdobju.
 +
 +
Ta korak lahko preskočite z gumbom '''KONČAJ'''. Finančni plan boste lahko urejali tudi kasneje.
 +
 
==povzetek ==
 
==povzetek ==
 +
S klikom na gumb '''KONČAJ''' v 3. koraku ste shranili podatke o novem projektu. Vnose lahko pregledate in uredite v posameznih zavihkih. '''Nadaljujte z vnosom NALOG in MEJNIKOV.'''

Revision as of 10:31, 28 January 2014

Čarovnik - vnos novega projekta

Za lažji vnos osnovnih podatkov o projektu v 4PM, smo pripravili čarovnika.

  1. izberete tip projekta' (kasneje tipa ne morete spremeniti). Čarovnik ne podpira kompleksnih tipov projektov: npr. partnerski, čezmejno sodelovanje, FP7...
  2. izpolnite obvezna polja v vsakem koraku
  3. posamezen korak lahko preskočite
  4. vse podatke lahko kasneje urejate, popravljate oz. dopolnjujete.
  5. vnos projekta zaključite in shranite podatke v zadnjem koraku.
  6. nadaljujete z vnosom nalog in mejnikov (izdelava terminskega plana projekta).

1. osnovni podatki

Izpolnite polja:

  • naziv projekta (opisno ime projekta)
  • oznaka projekta (npr. vaša šifra)
  • opis (vnos cilj projekta)
  • skupina projekta (združevanje projektov, pravice vpogleda, programi)
  • prioriteta (pomagalo vam bo pri načrtovanju dela, prioritet)
  • začetni in končni datum.

Po potrebi izpolnite še dodatna polja:

  • stanje projekta (seznam stanj pripravite v SPLOŠNO / PROJEKTI/ STANJE PROJEKTA) vam pomaga spremljati projekt skozi življenjski cikel.
  • številka pogodbe
  • velikost polja
  • vrednost projekta
  • predvideno delo (ocena predvidenih ur za dokončanje projekta).

2. ekipa

uredite projektno ekipo:

  1. izvajalci (osebe/sodelavci na vaši organizaciji
    • vodja projekta - oseba, ki uporablja čarovnika (lahko ga zamenjate)
  2. dodajanje novih članov projektne ekipe: gumb uredi.
    • člane projektne ekipe prestavite iz seznama oseb na organizaciji v projektno s pomočjo ikone 4.3.ikonaDodaj(zelenKrogPlus).jpg
    • vsakemu članu projektne ekipe določite projektno vlogo (povezano s pravicami dostopa)
  3. naročnik - izberete iz seznama organizacij (ali vpišete novo). Vsak projekt ima lahko samo enega naročnika.
    • dodajate kontaktne osebe
  4. po potrebi dodajte še organizacije (npr. podizvajalci, partnerji... in uredite njihovo ekipo.

3. finančni plan

Uredite finančni načrt projekta:

  1. privzetim stroškom lahko dodate nove vrste stroškov
    • plan mora vsebovati stroške zaposlenih, če želite načrtovati naloge.
    • plan mora vsebovati potne stroške, če želite spremljati službene poti, kilometrino.
  2. vpišite vrednost
  3. finančni plan lahko razdelite na obdobja
    • glede na trajanje: leto, polletje, četrtletje
    • glede na začetek: koledarsko leto ali začetek projekta
  4. 4PM razdeli stroške po vrstah stroškov glede na izbrana obdobja sorazmerno, glede na število delovnih dni v obdobju.

Ta korak lahko preskočite z gumbom KONČAJ. Finančni plan boste lahko urejali tudi kasneje.

povzetek

S klikom na gumb KONČAJ v 3. koraku ste shranili podatke o novem projektu. Vnose lahko pregledate in uredite v posameznih zavihkih. Nadaljujte z vnosom NALOG in MEJNIKOV.