Difference between revisions of "Person/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 14: Line 14:
 
Pri SODELAVCIH lahko urejamo še ostale podatke in nastavitve.
 
Pri SODELAVCIH lahko urejamo še ostale podatke in nastavitve.
  
== Podatki o sodelavcih ==
+
== Podatki o zaposlenih ==
 +
Podatke o sodelavcih vnesemo po korakih:<br>
 +
 
 +
*v zavihku '''UDELEŽENCI / OSEBE / SODELAVCI''' kliknemo '''DODAJ''';
 +
*odpremo obrazec za vnos sodelavca s privzeto matično organizacijo (naša organizacija);
 +
*osnovne stične podatke vnesemo za matično organizacijo pri urejanju osebe;<br>
 +
*po želji lahko vpišemo osebni naslov in kontaktne podatke ''(npr. za izpis v potnem nalogu)''<br>
 +
*sodelavcu poljubno dodamo stične podatke za ostale organizacije.<br>
 +
 
 +
 
 +
[[Image:2.1.1.vnos_osebe.jpg|650px|]]<br>
 +
<br>
 +
 
 +
Ko shranimo stične podatke osebe, dostopamo do zavihkov, v katerih določimo:<br>
 +
 
 +
==== DELOVNO MESTO ====
 +
Vpišemo podatek o številki zaposlenega. Številka zaposlenega je potrebna pri vpisovanju potnih nalogov (številčenje), razvrščanju sodelavcev v PREGLEDI / DELO OSEB in pri integracijah z drugimi informacijskimi sistemi.
 +
 
 +
Če imamo pri delovnem mestu določeno sistematizacijo delovnega mesta, se tu izpišejo aktivnosti, ki ji oseba opravlja.
 +
 
 +
[[Image:2.1.1.delovnoMesto.jpg|600px|]]<br>
 +
<br>
 +
 
 +
====DELOVNE SKUPINE====
 +
Seznam delovnih skupin, katerim oseba pripada. Oseba je lahko član različnih delovnih skupin. Urejene delovne skupine olajšajo dodajanje večjega števila zaposlencev na projekte in naloge.
 +
 
 +
[[Image:2.1.1.delovnesskupine.jpg|600px|]]<br>
 +
 
 +
<br>
 +
====URNE POSTAVKE====
 +
'''Urna postavka, ki jo določimo posamezniku''', velja za izbrano vrsto projektov za določeno obdobje. To pomeni, da bodo vsi vpisi opravljenega dela, ki so opravljeni v določenem obdobju, obračunani po vpisani urni postavki. Oseba ima lahko za različne vrste projektov različno urno postavko.
 +
 
 +
Če želimo uporabiti '''enotno projektno urno postavko''' samo za določen projekt, jo posamezniku vpišemo pri izbranem projektu; v tem primeru ima posameznik za celotno trajanje projekta enotno urno postavko (npr. povprečno urno postavko).
 +
 
 +
Pri kompleksnih projektih (vrste: partnerski, čezmejno sodelovanje, SEE) je možno ročno spreminjati različne urne postavke za poljubna obdobja poročanja na nivoju projekta.
 +
 
 +
<br> [http://help.4pm.si/index.php/2.1.4.Urna_Postavka/sl/#Urna_postavka Več o urni postavki...]
 +
<br>
 +
 
 +
====NASTAVITVE====
 +
v katerih določimo posamezniku:<br>
 +
 
 +
**omejitev vpisa ur za nazaj oz. vnaprej (Administrator v splošnih nastavitvah vklopi obdobje omejitve vpisa. Če je omejitev vpisa vklopljena, je treba vsakemu uporabniku določiti, koliko dni za nazaj oz. vnaprej lahko poroča (vpisuje o opravljenem delu). Če je omejitev izklopljena, potem lahko uporabnik poljubno poroča o opravljenem delu.
 +
**omejitev števila vpisanih ur na dan (privzeto vrednost 24 ur na dan lahko poljubno spremenite za vsakega uporabnika posebej),
 +
**pravice za '''potrjevanje''' oz. '''likvidiranje''' potnih nalogov (Če je vklopljen modul POTNI NALOGI. Vsaka organizacija ima lahko več potrjevalcev / likvidatorjev potnih nalogov. Vsaka oseba ima lahko privzetega potrjevalca, to pomeni, da pri novem potnem nalogu ali obračunu potnega naloga ni treba izbirati iz spustnega seznama.)[http://help.4pm.si/index.php/3.6.PotniNalogi/sl/ Več o tem]
 +
***privzeti potrjevalec/likvidator
 +
***lahko potrjuje, likvidira (Lahko potrjuje – novi potni nalogi morajo biti potrjeni pred odhodom na pot. Lahko likvidira – pomeni, da pregleda potni nalog in ga zaklene za nadaljnje urejanje oz. pošlje v ERP sistem.
 +
**natančnost vpisa ur,
 +
**začetno stanje nadur ([http://help.4pm.si/index.php/3.8.PregledMojegaDela/sl/ Več o tem])
 +
**upravljanje z vpisi dela drugih oseb:
 +
***Izberemo osebe, za katere lahko uporabnik upravlja z vpisi dela
 +
***Določimo nivo pravic:
 +
****[[Image:2.1.2.2 Nastavitve oko2.jpg]]&nbsp; Lahko vidi vpisano delo izbrane osebe
 +
****[[Image:2.1.2.2 Nastavitve plus.jpg]]&nbsp; Lahko vnese delo za izbrano osebo. Svoje vpise lahko tudi ureja, ne more pa urejati in brisati zapisov, ki jih je vnesla izbrana oseba
 +
****[[Image:2.1.2.2 Nastavitve svincnik.jpg]]&nbsp; Lahko ureja zapise, ki jih je vnesla izbrana oseba
 +
****[[Image:2.1.2.2 Nastavitve radirka.jpg]] Lahko briše zapise, ki jih je vnesla izbrana oseba
 +
****[[Image:2.1.2.2 Nastavitve kljucavnica.jpg]]&nbsp; Lahko zaklepa vnašanje, urejanje in brisanje zapisov izbrane osebe.<br>
 +
 
 +
<br>
 +
[[Image:2.1.2.2 Nastavitve1.jpg|400px|2.1.2.2 Nastavitve1.jpg]]<br>
 +
<br>
 +
 
 +
====PROJEKTNE EKIPE====
 +
pregled projektov, na katerih sodeluje oseba, njena vloga na projektu in skupina projektov. Če ima oseba določene tudi projektne pravice, so te izpisane pod tabelo:
 +
 
 +
 
 +
[[Image:2.1.1.clanstvoProjektnihEkip.jpg|600px|]]
 +
 
 +
<br>Enak pregled je tudi v zavihku '''PREGLEDI / ČLANSTVO NA PROJEKTIH'''.
 +
 
 +
[[Image:2.1.1.clanstvoProjektnihEkipPregledi.jpg]]
 +
 
 +
 
 +
*Zunanjemu sodelavcu določimo še delovno mesto, delovne skupine, urne postavke, splošne nastavitve in na koncu dodelimo uporabniške pravice. Postopek je enak kot pri sodelavcih.<br>
 +
 
 +
<br>
 +
 
 +
'''''Pozor:''' Da bo začetek uporabe 4PM hiter in enostaven, pripravite seznam oseb v Excelovi tabeli, ki ga uvozimo v 4PM.'''<br> '''''

Revision as of 15:49, 16 May 2013

Vnos nove osebe

Osebne podatke vnesemo po korakih

  1. z izbiro zavihka (SODELAVCI, ZUNANJI, STIKI) izberemo skupino, v katero želimo dodati novo osebo.
  2. s klikom na DODAJ odpremo obrazec za vnos osebe
  3. iz spustnega seznama izberemo organizacijo, kateri pripada oseba. Če dodajamo sodelavca, je matična organizacija že izbrana,
  4. izpolnimo obvezna pola: ime, priimek in e-pošto
  5. po potrebi izpolnimo še ostala polja,
  6. poljubno dodamo podatke še za ostale organizacije.


2.1.2.1 VnosOseb1.jpg

Pri SODELAVCIH lahko urejamo še ostale podatke in nastavitve.

Podatki o zaposlenih

Podatke o sodelavcih vnesemo po korakih:

  • v zavihku UDELEŽENCI / OSEBE / SODELAVCI kliknemo DODAJ;
  • odpremo obrazec za vnos sodelavca s privzeto matično organizacijo (naša organizacija);
  • osnovne stične podatke vnesemo za matično organizacijo pri urejanju osebe;
  • po želji lahko vpišemo osebni naslov in kontaktne podatke (npr. za izpis v potnem nalogu)
  • sodelavcu poljubno dodamo stične podatke za ostale organizacije.


2.1.1.vnos osebe.jpg

Ko shranimo stične podatke osebe, dostopamo do zavihkov, v katerih določimo:

DELOVNO MESTO

Vpišemo podatek o številki zaposlenega. Številka zaposlenega je potrebna pri vpisovanju potnih nalogov (številčenje), razvrščanju sodelavcev v PREGLEDI / DELO OSEB in pri integracijah z drugimi informacijskimi sistemi.

Če imamo pri delovnem mestu določeno sistematizacijo delovnega mesta, se tu izpišejo aktivnosti, ki ji oseba opravlja.

2.1.1.delovnoMesto.jpg

DELOVNE SKUPINE

Seznam delovnih skupin, katerim oseba pripada. Oseba je lahko član različnih delovnih skupin. Urejene delovne skupine olajšajo dodajanje večjega števila zaposlencev na projekte in naloge.

2.1.1.delovnesskupine.jpg


URNE POSTAVKE

Urna postavka, ki jo določimo posamezniku, velja za izbrano vrsto projektov za določeno obdobje. To pomeni, da bodo vsi vpisi opravljenega dela, ki so opravljeni v določenem obdobju, obračunani po vpisani urni postavki. Oseba ima lahko za različne vrste projektov različno urno postavko.

Če želimo uporabiti enotno projektno urno postavko samo za določen projekt, jo posamezniku vpišemo pri izbranem projektu; v tem primeru ima posameznik za celotno trajanje projekta enotno urno postavko (npr. povprečno urno postavko).

Pri kompleksnih projektih (vrste: partnerski, čezmejno sodelovanje, SEE) je možno ročno spreminjati različne urne postavke za poljubna obdobja poročanja na nivoju projekta.


Več o urni postavki...

NASTAVITVE

v katerih določimo posamezniku:

    • omejitev vpisa ur za nazaj oz. vnaprej (Administrator v splošnih nastavitvah vklopi obdobje omejitve vpisa. Če je omejitev vpisa vklopljena, je treba vsakemu uporabniku določiti, koliko dni za nazaj oz. vnaprej lahko poroča (vpisuje o opravljenem delu). Če je omejitev izklopljena, potem lahko uporabnik poljubno poroča o opravljenem delu.
    • omejitev števila vpisanih ur na dan (privzeto vrednost 24 ur na dan lahko poljubno spremenite za vsakega uporabnika posebej),
    • pravice za potrjevanje oz. likvidiranje potnih nalogov (Če je vklopljen modul POTNI NALOGI. Vsaka organizacija ima lahko več potrjevalcev / likvidatorjev potnih nalogov. Vsaka oseba ima lahko privzetega potrjevalca, to pomeni, da pri novem potnem nalogu ali obračunu potnega naloga ni treba izbirati iz spustnega seznama.)Več o tem
      • privzeti potrjevalec/likvidator
      • lahko potrjuje, likvidira (Lahko potrjuje – novi potni nalogi morajo biti potrjeni pred odhodom na pot. Lahko likvidira – pomeni, da pregleda potni nalog in ga zaklene za nadaljnje urejanje oz. pošlje v ERP sistem.
    • natančnost vpisa ur,
    • začetno stanje nadur (Več o tem)
    • upravljanje z vpisi dela drugih oseb:
      • Izberemo osebe, za katere lahko uporabnik upravlja z vpisi dela
      • Določimo nivo pravic:
        • 2.1.2.2 Nastavitve oko2.jpg  Lahko vidi vpisano delo izbrane osebe
        • 2.1.2.2 Nastavitve plus.jpg  Lahko vnese delo za izbrano osebo. Svoje vpise lahko tudi ureja, ne more pa urejati in brisati zapisov, ki jih je vnesla izbrana oseba
        • 2.1.2.2 Nastavitve svincnik.jpg  Lahko ureja zapise, ki jih je vnesla izbrana oseba
        • 2.1.2.2 Nastavitve radirka.jpg Lahko briše zapise, ki jih je vnesla izbrana oseba
        • 2.1.2.2 Nastavitve kljucavnica.jpg  Lahko zaklepa vnašanje, urejanje in brisanje zapisov izbrane osebe.


2.1.2.2 Nastavitve1.jpg

PROJEKTNE EKIPE

pregled projektov, na katerih sodeluje oseba, njena vloga na projektu in skupina projektov. Če ima oseba določene tudi projektne pravice, so te izpisane pod tabelo:


2.1.1.clanstvoProjektnihEkip.jpg


Enak pregled je tudi v zavihku PREGLEDI / ČLANSTVO NA PROJEKTIH.

2.1.1.clanstvoProjektnihEkipPregledi.jpg


  • Zunanjemu sodelavcu določimo še delovno mesto, delovne skupine, urne postavke, splošne nastavitve in na koncu dodelimo uporabniške pravice. Postopek je enak kot pri sodelavcih.


Pozor: Da bo začetek uporabe 4PM hiter in enostaven, pripravite seznam oseb v Excelovi tabeli, ki ga uvozimo v 4PM.