Difference between revisions of "Nastavitve/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 36: Line 36:
  
  
*naziv organizacije
+
==Projekti==
*primarna organizacija: izbrana, nosilna organizacija
+
* '''omogoči prikaz vloge osebe na izkaznici''' da, ne
*privzeto število strani prikazanih v seznamih
+
* '''prikaži dodatna polja na izkaznici projekta''' da, ne
*prikaz drevesa v gantagramu: dinamični, razpet, skrčen
+
* '''prikaži datum prvega vnosa pričakovanega konca projekta''' da, ne
*privzeti jezik aplikacije
+
* '''relacije med skupino projekta in analitiko''' da, ne
*privzeta izbrana država pri izbiri poštne številke: Slovenija
 
*veljavnost starega dopusta: 30. 6.
 
*obvezno št. dni pred prijavo enodnevnega dopusta: 0
 
*obvezno št. dni pred prijavo daljšega dopusta: 5
 
*privzeta lokacija dela: iz nabora vpisanih lokacij
 
*privzeto razvrščanje oseb pri pregledu dela po ID ali po ime priimek
 
*omogoči vklop pravic po projektnih vlogah
 
*skrij naloge na osnovni strani, ki jih moram zaključiti čez več kot število dni
 
*prikaz opozoril za datumska polja, projektov, faz in nalog, v kolikor so datumi le teh, večji od predvidenega zaključka projekta
 
*skrij naloge na osnovni strani, ki trajajo dlje od določenega obdobja
 
*zapis naloga / faza
 
*skrij naloge na osnovni strani, ki jih moram zaključiti čez več kot število dni
 
*privzeto stanje nove naloge dodeljeno / sprejeto
 
*privzeto pošlji obvestilo naslednjim udeležencem na nalogi: odgovorna oseba, ostali udeleženci, vodja projekta, zadolženi pošlji obvestilo vsem ob potrditvah udeležbe sestanka
 
*začetno stanje sestanka predviden / potrjen
 
*prikaži številke nalog
 
*oblika izpisa ure decimalni zapis / zapis ure- minute
 
*oblika vpisa delovnega časa decimalni zapis / zapis ure- minute
 
*natančnost decimalnega vnosa časa
 
*natančnost vpisa minut pri ne decimalnem vnosu časa
 
*omejitev vpisa ur na določeno časovno obdobje - ali pri nastavitvah oseb določimo omejitev vpisovanja za naprej ali nazaj
 
*opis dodeljenega dela
 
*opis prihodkov uvoženi podatki
 
*opis vnesenega dela uvoženi podatki
 
*opis stroškov uvoženi podatki
 
*ime naloge uvoženi podatki
 
*število ur v tedenskem koledarju
 
*začetna ura koledarja
 
*privzeto prikaži mejnike
 
*privzeto prikaži naloge
 
*privzeto prikaži sestanke
 
*omogoči uporabo trajnih potnih nalogov
 
*obvezno potrjevanje predlogov potnih nalogov
 
*prikaži staro številčenje potnih nalogov
 
*prikaz projektov v seznamu potnih nalogov
 
*dovoli považanje plač pri uvozu
 
*omejitev vpisa predloga za potni nalog (število dni)
 
*omogočeno beleženje nadur
 
*način vnosa nadur samodejno / ročno brez preverjanja / ročno
 
  
 
==E-pošta iz 4PM==
 
==E-pošta iz 4PM==

Revision as of 15:12, 28 November 2012

Splošne nastavitve

Administrator prilagaja določene funkcionalnosti potrebam organizacije.

Splošno

  • naziv organizacije
  • URL domena aplikacije
  • primarna organizacija
  • interni logotip (pot do logotipa)
  • logotip na login strani (pot do logotipa)
  • besedilo poleg notranjega logotipa
  • operacija KC
  • številka KC operacije
  • privzeto število strani prikazanih v seznamih (10, 20, 50)
  • privzeta izbrana država pri izbiri poštne številke
  • prikaži lokacijo organizacije na zemljevidu da, ne
  • šifra zemljevida ia8GZf
  • omogoči vpis potnih stroškov pri vpisu dela da, ne
  • privzeta lokacija dela PE NG
  • pot do strani za pomoč url naslov
  • privzeto razvrščanje oseb pri pregledu dela (po ime priimek, po ID zaposlenega)
  • setting_label_showDashboard da, ne

Lokalizacija

  • jeziki na voljo:
    • eng
    • hrt
    • ita
    • slo
  • privzeti jezik slo
  • valuta €, $, £
  • oblika datuma za jezik_
    • eng:dd-MM-yyyy
    • hrt:dd.MM.yyyy
    • ita:MM/dd/yyyy
    • slo:dd.MM.yyyy


Projekti

  • omogoči prikaz vloge osebe na izkaznici da, ne
  • prikaži dodatna polja na izkaznici projekta da, ne
  • prikaži datum prvega vnosa pričakovanega konca projekta da, ne
  • relacije med skupino projekta in analitiko da, ne

E-pošta iz 4PM

  • Vklop pošiljanja e-pošte za celotno aplikacijo (root)

Vklop za posamezne module in funkcionalnosti Pošta v dokumentnem sistemu ali portalih ročno / izključeno Pošta v modulu dopusti vključeno / izključeno Pošta v modulu potni nalogi vključeno / izključeno Pošta pri spreminjanju/vnosu nalog ročno / avtomatsko / izključeno Pošta pri komentarjih na nalogi ročno / izključeno Pošta pri spreminjanju/vnosu mejnikov ročno / avtomatsko / izključeno Pošta pri komentarjih na mejnike ročno / izključeno Pošta pri sestankih vključeno / izključeno Pošta pri avtomatskem vnosu mejnika na projekt vključeno / izključeno Pošta pri komentarjih na sestanke ročno / izključeno Pošta pri komentarjih na projektu ročno / izključeno Pošta pri akcijah na zadolžitve vključeno / izključeno

  • Izključeno: ne pošilja
  • Vključeno:
    • avtomatsko: pošilja glede na pravila (dopusti, potni nalogi, naloge, mejniki, sestanki)
    • ročno: uporabnik sam izbere prejemnike

Korenske nastavitve aplikacije (Arctur)

  • url domena aplikacije
  • vklop relacij med skupinami projekta in analitiko
  • jeziki na voljo: slovenski, angleški, italijanski, hrvaški
  • šifra zemljevida in prikaz lokacije organizacije na zemljevidu (samo Slovenija)
  • logotip na vstopni strani in notranjih straneh
  • prikaz vloge organizacije na izkaznici projekta
  • besedilo poleg notranjega logotipa
  • ID internih in zunanjih stroškov v pregledu programov
  • Relacije med nalogami
  • Vklop aktivnega direktorija

15.splosneNastavitve.jpg

Opomniki

V aplikaciji lahko nastavimo samodejne opomnike. Pripravljen je opomnik za vpis ur:

  • Interval: dnevno, tedensko, mesečno – kako pogosto se sproži
  • Sproži na: kateri dan v tednu oz. mesecu se sproži (zgodaj zjutraj/ponoči na izbran dan)
  • Aktiven: da/ne
  • Naziv SL: zadeva sporočila
  • Sporočilo: besedilo,ki ga želite v opomniku
  • Število dni za pregled vpisa ur: opomnik pošlje samo tistim, ki nimajo vpisanih projektnih ur.

15.splosneNastavitveOpomnik.jpg