Project wizard com/sl/

From Help.4pm
Revision as of 09:41, 28 January 2014 by Writer (talk | contribs) (→‎2. ekipa)
Jump to navigationJump to search

Čarovnik - vnos novega projekta

Za lažji vnos osnovnih podatkov o projektu v 4PM, smo pripravili čarovnika.

  1. izberete tip projekta' (kasneje tipa ne morete spremeniti). Čarovnik ne podpira kompleksnih tipov projektov: npr. partnerski, čezmejno sodelovanje, FP7...
  2. izpolnite obvezna polja v vsakem koraku
  3. posamezen korak lahko preskočite
  4. vse podatke lahko kasneje urejate, popravljate oz. dopolnjujete.
  5. vnos projekta zaključite in shranite podatke v zadnjem koraku.
  6. nadaljujete z vnosom nalog in mejnikov (izdelava terminskega plana projekta).

1. osnovni podatki

Izpolnite polja:

  • naziv projekta (opisno ime projekta)
  • oznaka projekta (npr. vaša šifra)
  • opis (vnos cilj projekta)
  • skupina projekta (združevanje projektov, pravice vpogleda, programi)
  • prioriteta (pomagalo vam bo pri načrtovanju dela, prioritet)
  • začetni in končni datum.

Čarovnik 1.JPG

Po potrebi izpolnite še dodatna polja:

  • stanje projekta (seznam stanj pripravite v SPLOŠNO / PROJEKTI/ STANJE PROJEKTA) vam pomaga spremljati projekt skozi življenjski cikel.
  • številka pogodbe
  • velikost polja
  • vrednost projekta
  • predvideno delo (ocena predvidenih ur za dokončanje projekta).

Čarovnik 1a.JPG

2. ekipa

uredite projektno ekipo:

  1. izvajalci (osebe/sodelavci na vaši organizaciji
    • vodja projekta - oseba, ki uporablja čarovnika (lahko ga zamenjate)
  2. dodajanje novih članov projektne ekipe: gumb uredi.
    Čarovnik 2.JPG
    • člane projektne ekipe prestavite iz seznama oseb na organizaciji v projektno s pomočjo ikone 4.3.ikonaDodaj(zelenKrogPlus).jpg
    • vsakemu članu projektne ekipe določite projektno vlogo (povezano s pravicami dostopa)
      Čarovnik 2a.JPG
  3. naročnik - izberete iz seznama organizacij (ali vpišete novo). Vsak projekt ima lahko samo enega naročnika.
    • dodajate kontaktne osebe
  4. po potrebi dodajte še organizacije (npr. podizvajalci, partnerji... in uredite njihovo ekipo.
    Čarovnik 2b.JPG

3. finančni plan

Uredite finančni načrt projekta:

  1. privzetim stroškom lahko dodate nove vrste stroškov
    • plan mora vsebovati stroške zaposlenih, če želite načrtovati naloge.
    • plan mora vsebovati potne stroške, če želite spremljati službene poti, kilometrino.
  2. vpišite vrednost
  3. finančni plan lahko razdelite na obdobja
    • glede na trajanje: leto, polletje, četrtletje
    • glede na začetek: koledarsko leto ali začetek projekta
  4. 4PM razdeli stroške po vrstah stroškov glede na izbrana obdobja sorazmerno, glede na število delovnih dni v obdobju.

Ta korak lahko preskočite z gumbom KONČAJ. Finančni plan boste lahko urejali tudi kasneje.

povzetek

S klikom na gumb KONČAJ v 3. koraku ste shranili podatke o novem projektu. Vnose lahko pregledate in uredite v posameznih zavihkih. Nadaljujte z vnosom NALOG in MEJNIKOV.