General/activities/sl/
Seznam vrst dela
Seznam vrst dela je spisek najpogostejših delovnih procesov v organizaciji, ki so potrebni za izvedbo različnih projektov. Seznam aktivnosti nam poenostavi načrtovanje nalog, saj iz seznama enostavno izberemo aktivnost in ročno opisovanje nalog ni potrebno. Poenoteno vpisovanje aktivnosti omogoča analize in optimizacijo delovnih procesov.
Seznam vrst dela uporabljamo pri dodelovanju nalog, mejnikov in pri vpisu dela. Do seznama pridete na SPLOŠNO / SISTEMATIZACIJA / VRSTE DELA.
Uporaba seznama aktivnosti
- za načrtovanje nalog in mejnikov na projektih: nalogo povežemo z aktivnostjo.
- poročanje o delu posameznik evidentira delo na nalogi, izbere aktivnost, ki jo je opravljal. Ko osebe evidentirajo opravljeno delo, hkrati tudi polnijo časovnice, poročila o opravljenem delu z izvedenimi aktivnostmi.
- različne analize o porabi časa.
Pozor: Pred začetkom uporabe 4PM na delavnici pripravimo seznam aktivnosti, ki so značilne za vašo organizacijo. Ta seznam uvozimo v 4PM. Lahko uporabite seznam aktivnosti glede na sistematizacijo delovnega mesta, seznam projektnih procesov, seznam ISO procesov…
Kako pripravimo seznam aktivnosti?
Seznam aktivnosti ima poljubno število nivojev, priporočamo pa vsaj dvo-nivojsko drevesno strukturo. Vrste dela so ločene v tri tipe aktivnosti:
- PROJEKTNO DELO
- NEPROJEKTNO DELO
- ODSOTNOSTI
Na izbranemu tipu aktivnosti, prvi nivo dodamo s klikom na gumb , kjer se odpre nova vnosna vrstica:
- Nadrejeni nivo določa nivo vrste dela. V primeru, da ne gre za prvi nivo, se nam tuki izšpiše nadrejeni nivo, pod katerega bo nov podnivo spadal.
- Zaporedno številko nove vrste dela, samodejno določi 4PM glede na vrstni red. Potrebno je določiti še naziv.
- Pri modelih projekta označimo kljukico tam, kjer želimo, da se bo nova vrsta dela prikazovala.
- S pritiskom na , shranimo novo dodan prvi nivo. S pritiskom na "x" prekličemo postopek.
Dodano vrsto dela, lahko urejamo s pritiskom na gumb
- Opis: kratek opis aktivnosti, ni obvezno polje.
- TIP: pri tipu projekta izberemo, ali je vnesena aktivnost PROJEKTNO / NEPROJEKTNO DELO / ODSOTNOST. Če aktivnost določimo za projektno delo, jo bomo lahko izbrali pri dodeljevanju nalog na projekt in pri vnosu projektnega dela. Če aktivnost določimo za neprojektno delo ali odsotnost, je ne moremo vezati na projekt.
- Prikaži na EU poročilu
- Aktiven zapis
Seznam vrst dela prikazuje samo aktvine zapise. S klikom na “Prikaži neaktivne” pa si lahko ogledamo tudi vse neaktivne zapise.