Work orders/list/sl/

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search

Delovni nalogi

LICENCA

  1. Model projekta vzdrževanje - vklopljeno
  2. Delovni nalogi - vklopljeno

NASTAVITVE

  1. SPLOŠNO / SISTEMATIZACIJA / VRSTE DELA – povezati z novim modelom projekta - urejeno
  2. DOSTOPI / PRAVICE
  • ureditev pravic za posameznike (modul DN)
  • ureditev pravic, da si lahko posamezniki dodajajo nalogo (Moj 4PM)
  • Ureditev pravice vloga na projektu – možnost dodajanja novih nalog

UPORABA - NASTAVITVE PROJEKTOV

Vnos projektov

  • tipa projekta vzdrževanje,
  • ureditev EKIPE in
  • določitev vsaj ene naloge.
  • Naloge lahko vnašate tudi naknadno
DN nastavitve projekt.png

Vsakemu projektu določite posebne NASTAVITVE DELOVNIH NALOGOV:

  • PAVŠAL: vrednost, št. Pavšalnih ur, obdobje za obračun, opis in datum obračuna storitev
  • CENIK opravljenega dela po vrsti dela: navadne ure, nadure (izven delovnega časa), praznik in vikendi.

UPORABA – POROČANJE O PORABLJENEM ČASU, MATERIALI, POTNI NALOGI

Uporabnik vpisuje porabljen čas za delo na projektu - model »vzdrževanje«, na naloge, ki jih ima dodeljene (projekt vzdrževanje, naloge in mejniki). PRI VNOSU DELA NA PROJEKT TIPA VZDRŽEVANJE JE OBVEZNA IZBIRA PODVRSTE DELA. Porabo materialov vpisuje v obrazec za VPIS DELA IN STROŠKI, v zavihku MATERIALI. Pred vnosom materialov mora najprej vpisati delo na projektu. Uporabnik lahko izpiše tudi POTNI NALOG. Podatki o urah, materiali in potnih nalogih (št. Kilometrov) se prenašajo v DN.  

PRIPRAVA POROČIL DN – MOJ 4PM / DELOVNI NALOG

MOJ 4PM / DELOVNI NALOGI / Dodamo nov DN

  • Izberi projekt / naročnika in dopolni manjkajoče
  • PODATKE O NAROČNIKU in pogodbi. Podatke nastavite v izkaznici izbranega projekta
  • PRIPRAVA POROČILA:
    • STORITVE IN VGRAJENA OPREMA IN IZVEDBA PO KOMPLETIH
  • Podatke preberemo iz vnosov opravljenega dela po nalogah, osebah in glede na vrsto dela
  • Vse podatke lahko urejate in spreminjate in pripravite za poročilo.
  • UPOŠTEVAJ V DN – posamezen vpis lahko vključite samo v en DN. Če je to označeno, pomeni, da je vpis vključen v DN, če ni označen, bo vpis vključen v naslednji DN v tem obdobju.
  • PRIKAŽI NA POROČILU – uporaba v primeru, ko so opravljene storitve vključene v komplet ali material.

Originalni vnosi (vpisi dela, potni nalogi, materiali), ki so jih vnesli uporabniki 4PM, ostanejo nespremenjeni.

  • Ko je DN shranjen, lahko natisneš oz. izvoziš PDF
  • DN lahko poljubno popravljaš, vse spremembe je treba shraniti.
  • Poročilo DN potrdimo in pošljemo v obračun

OBRAČUN DELOVNEGA NALOGA

Potrjena poročila DN (en ali več) za naročnika lahko združimo v OBRAČUN DN:

V zavihku Moj 4PM / DELOVNI NALOGI / OBRAČUN kliknemo

  • DODAJ
  • Izberemo PROJEKT / NAROČNIKA
    • PODATKI O NAROČNIKU se izpolnijo glede na nastavitve, ki so določene na projektu
    • PAVŠAL – izpolnijo se polja, kot so določena na vzdrževalnem projektu »PROJEKT / DELOVNI NALOGI« - vrednost pavšala, količina, enota, št. Pavšalnih ur in opis.
    • Vsa polja lahko poljubno urejate. Spremembe bodo vidne v izvozu.
  • STORITVE
    • Prepišejo se podatki o opravljenih storitvah in materialih, po potrjenih DN, ki so na projektu v izbranem obdobju
    • Pri urah se izpišejo vrednosti posameznih ur, kot so določene na projektu.
    • Ure, ki so vključene v pavšalu so označene, lahko pa jih poljubno spreminjamo.

KONČNI OBRAČUN

  1. PAVŠAL – vrednost pavšala
  2. SKUPAJ VREDNOST STORITVE – izračunano iz ur in materialov
  3. PAVŠALNE URE PO POGODBI – odšteta vrednost
  4. POPUST (vrednost) - odšteje
  5. DOBROPIS (vrednost)
  6. SKUPAJ

Ko shranimo, kje obračun pripravljen za TISKANJE in IZVOZ V PDF.