Difference between revisions of "Dopust/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 43: Line 43:
 
*več kot 1 dan dopusta - minimalno število dni pred začetkom določi administrator v nastavitvah.  
 
*več kot 1 dan dopusta - minimalno število dni pred začetkom določi administrator v nastavitvah.  
 
*vpis zahtevka za dopust za nazaj - samo če je dovoljeno, pri osebnih nastavitvah udeleženci / osebe / sodelavci / izbrana oseba določimo »omogoči vpis dopusta za nazaj«.
 
*vpis zahtevka za dopust za nazaj - samo če je dovoljeno, pri osebnih nastavitvah udeleženci / osebe / sodelavci / izbrana oseba določimo »omogoči vpis dopusta za nazaj«.
<br>
+
 
 
==Prikaz v planiranju zasedenosti resursov==
 
==Prikaz v planiranju zasedenosti resursov==
 
Pregledovanje zasedenosti resursov upošteva tudi potrjene dopuste posameznikov. To pomeni, da je na dan, ko ima oseba potrjen dopust, upoštevana tudi odsotnost osebe.
 
Pregledovanje zasedenosti resursov upošteva tudi potrjene dopuste posameznikov. To pomeni, da je na dan, ko ima oseba potrjen dopust, upoštevana tudi odsotnost osebe.
 
<br>Dopust je prikazan kot vrstica s seštevkom vseh ur na prikazano enoto (dan, teden, mesec).
 
<br>Dopust je prikazan kot vrstica s seštevkom vseh ur na prikazano enoto (dan, teden, mesec).
 
<br>
 
<br>

Revision as of 08:47, 16 October 2012

Dopust

Modul dopusti zajema celoten postopek spremljanja dopustov, od načrtovanja (vloga za nov zahtevek dopusta), potrditve predlaganega dopusta (ali zavrnitve) do pregledovanja načrtovanih odsotnosti.


Pomembno:
Administrator mora predhodno urediti:
1.uporabniške pravice (skupine) Dopusti za vse uporabniške skupine,
2.vpisati dopust osebam, ki ga imajo po pogodbi,
3.šifrante aktivnosti za različne vrste dopusta,
4.določiti potrjevalca dopustov,

'1)'Uporabniški skupinam najprej določimo pravice, da lahko vnašajo dopust oz. lahko urejajo število ur dopusta za posameznike (običajno je to ena oseba).

dobro je vedeti: zaradi lažjega nadzora nad uporabniškimi skupinami:
1)Uporabniško skupino vnašalec dopolnite z možnostjo vnosa dopusta
2)Ustvarite novo uporabniško skupino, ki ji določite možnost urejana dopusta za posameznike (vpisuje število ur dopusta za vsakega posameznika).


2)Vsakemu zaposlencu v določimo:

  • število ur dopusta: udeleženci / osebe / sodelavci / izbrana oseba / dopusti
  • privzetega potrjevalca - osebo, ki potrjuje predlagani dopust – udeleženci / osebe /sodelavci / izbrana oseba / nastavitve. Oseba lahko načrtuje tudi kolektivni dopust.


3)Poznamo več tipov dopusta, ki jih določimo v splošno / sistemizacija / seznam aktivnosti se za tipe aktivnosti odsotnosti / dopusti, in sicer zato, da 4PM pravilo odšteva porabo dopusta:

  • redni dopust (plačan): koriščenje rednega dopusta se odšteva od dodeljene kvote in iz kvote prenosa starega dopusta
  • izredni dopust (plačan): koriščenje izrednega dopusta se ne odšteva od dodeljene kvote
  • študijski dopust (plačan): kvota študijskega dopusta se določi sproti, po pogodbi. Kvota ur se določi posamezniku v osebnih nastavitvah in se ob koriščenju odšteva od določene kvote študijskega dopusta na letni ravni. Študijski dopust se ne prenaša v novo leto, se ga pa planira.
  • izredni neplačani dopust: ni določene kvote ur.
  • kolektivni dopust: načrtovanje in evidentiranje dopusta za celo organizacijo ali izbrano skupino zaposlenih.

Vodenje porabljenih ur dopusta


Vsako leto vpišemo število ur dopusta za vsako osebo, ki ga ima po pogodbi. Pri novem vpisu sistem beleži razpoložljivo stanje starega dopusta iz prejšnjega leta.
Posebej lahko vpišemo tudi število ur študijskega dopusta.
Število ur iz starega dopusta se hrani do datuma, ki ga administrator nastavi v nastavitvah, privzeto je 30. 6.

Pregled dopustov

Dopuste pregledujemo v Moj4PM / DOPUSTI:

  • moji dopusti (dopusti, za potrditev, potrjene, zavrnjene, preklicane),
  • pregled dopustov zaposlenih (vidno vsem),
  • vsi zahtevki - (za potrditev, potrjene, zavrnjene, preklicane), kar vidi potrjevalec


Izbiro 'vsi zahtevki' oseba vidi, če lahko potrjuje dopuste. Legenda planiranega dopusta: nepotrjen zahtevek oranžno, potrjen zeleno.

Dodatna pravila za zahtevke za dopust

  • 1 dan dopusta – minimalno število dni najave določi administrator v nastavitvah, privzeto 1 dan.
  • več kot 1 dan dopusta - minimalno število dni pred začetkom določi administrator v nastavitvah.
  • vpis zahtevka za dopust za nazaj - samo če je dovoljeno, pri osebnih nastavitvah udeleženci / osebe / sodelavci / izbrana oseba določimo »omogoči vpis dopusta za nazaj«.

Prikaz v planiranju zasedenosti resursov

Pregledovanje zasedenosti resursov upošteva tudi potrjene dopuste posameznikov. To pomeni, da je na dan, ko ima oseba potrjen dopust, upoštevana tudi odsotnost osebe.
Dopust je prikazan kot vrstica s seštevkom vseh ur na prikazano enoto (dan, teden, mesec).