Difference between revisions of "PotniNalogi/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 11: Line 11:
 
==Urejanje šifrantov==
 
==Urejanje šifrantov==
  
* SPLOŠNO / splošno:
+
'''SPLOŠNO / splošno'''
 
*''vrste vozil'' (osebni avto, službeni avto, javna prevozna sredstva),  
 
*''vrste vozil'' (osebni avto, službeni avto, javna prevozna sredstva),  
 
*''vozila'' (osebna vozila, ki jih poveže z lastnikom).
 
*''vozila'' (osebna vozila, ki jih poveže z lastnikom).
 
*''vrste potnih stroškov'' (kilometrina, cestnina, parkirnina, dnevnice … )
 
*''vrste potnih stroškov'' (kilometrina, cestnina, parkirnina, dnevnice … )
  
* <br> UDELEŽENCI /osebe (posameznik)/nastavitve:  
+
'''UDELEŽENCI /osebe (posameznik)/'''
 +
* kontaktni podatki: ''naslov, delovno mesto''
 +
* delovno mesto in ID zaposlenega, saj se bodo samodejno vpisale na PN
 
** ''privzeti potrjevalec'' potnega naloga (izberete iz seznama),
 
** ''privzeti potrjevalec'' potnega naloga (izberete iz seznama),
 
** ''privzeti likvidator'' potnega naloga (izberete iz seznama).
 
** ''privzeti likvidator'' potnega naloga (izberete iz seznama).
Line 22: Line 24:
 
** ali oseba ''lahko likvidira'' PN,
 
** ali oseba ''lahko likvidira'' PN,
  
splošnih nastavitvah: določite ''omejitev vpisa novega'' predloga za PN (za koliko dni po opravljeni poti lahko oseba vpiše predlog za PN. Zakonsko določeno: "Pisni nalog se izda najkasneje v dveh dneh po odhodu upravičenca na službeno pot.")
+
 
<br>'''e)''' v splošnih nastavitvah (nastavi Arctur): ali se PN ''številčijo'' po delavcu ali globalno,
+
'''splošne nastavitve aplikacije'''
<br>'''f)''' v udeleženci/osebe (izberete posameznika)/delovno mesto: zaradi številčenja PN osebam določite ''ustrezne zaporedne številke'' (npr. po pogodbi o zaposlitvi). Priporočamo tudi, da osebam vpišete njihov ''naslov, delovno mesto'' in ostale osebne podatke, saj se bodo tako samodejno vpisale na PN.
+
* ''omejitev vpisa novega'' predloga za PN (za koliko dni po opravljeni poti lahko oseba vpiše predlog za PN. Zakonsko določeno: "Pisni nalog se izda najkasneje v dveh dneh po odhodu upravičenca na službeno pot.")
 +
* ''način številčenja PN'': po delavcu ali globalno (nastavi Arctur)
 +
 
 +
v udeleženci/osebe (izberete posameznika)/delovno mesto: zaradi številčenja PN osebam določite  
 +
 
 
''Zavihek komentarji'' je namenjen beleženju posameznih sprememb oz. opomb, izmenjavi informacij, ki so se zgodile v času priprave oz. obdelave posameznega PN. Komentar se ustrezno pošlje tudi preko e-obvestila udeležencem (predlagatelju, odredbodajalcu, likvidatorju).  
 
''Zavihek komentarji'' je namenjen beleženju posameznih sprememb oz. opomb, izmenjavi informacij, ki so se zgodile v času priprave oz. obdelave posameznega PN. Komentar se ustrezno pošlje tudi preko e-obvestila udeležencem (predlagatelju, odredbodajalcu, likvidatorju).  
  

Revision as of 14:55, 28 November 2012

Potni nalogi

4PM ima modul za pripravo zahtevkov za potne naloge (PN) in evidentiranje nastalih potnih stroškov, pripravljenih za obračun v ERP sistemu.
Vsi potni nalogi so zbrani v Mojem 4PM, glede na različne pravice so razvrščeni v 4 sezname:

  • Moji PN – vsi potni nalogi, ki se nanašajo na uporabnika,
  • Potrdi – seznam za potrjevalce (izpišejo se PN, v stanju za potrditev, odobritev),
  • Likvidiraj – seznam za likvidatorje (izpišejo se PN, v stanju za likvidacijo),
  • Vsi – seznam vseh PN: oseba si sama izbere v katerem stanju želi pregledovati PN, poljubno lahko določite obdobje, preverite stroške …


Urejanje šifrantov

SPLOŠNO / splošno

  • vrste vozil (osebni avto, službeni avto, javna prevozna sredstva),
  • vozila (osebna vozila, ki jih poveže z lastnikom).
  • vrste potnih stroškov (kilometrina, cestnina, parkirnina, dnevnice … )

UDELEŽENCI /osebe (posameznik)/

  • kontaktni podatki: naslov, delovno mesto
  • delovno mesto in ID zaposlenega, saj se bodo samodejno vpisale na PN
    • privzeti potrjevalec potnega naloga (izberete iz seznama),
    • privzeti likvidator potnega naloga (izberete iz seznama).
    • ali oseba lahko potrjuje PN,
    • ali oseba lahko likvidira PN,


splošne nastavitve aplikacije

  • omejitev vpisa novega predloga za PN (za koliko dni po opravljeni poti lahko oseba vpiše predlog za PN. Zakonsko določeno: "Pisni nalog se izda najkasneje v dveh dneh po odhodu upravičenca na službeno pot.")
  • način številčenja PN: po delavcu ali globalno (nastavi Arctur)

v udeleženci/osebe (izberete posameznika)/delovno mesto: zaradi številčenja PN osebam določite

Zavihek komentarji je namenjen beleženju posameznih sprememb oz. opomb, izmenjavi informacij, ki so se zgodile v času priprave oz. obdelave posameznega PN. Komentar se ustrezno pošlje tudi preko e-obvestila udeležencem (predlagatelju, odredbodajalcu, likvidatorju).


Stanja potnih nalogov:

  • Predlog: predlagatelj ustvari PN in ga pošlje v potrditev,
  • Predlog v pripravi: predlagatelj ustvari PN, vendar ga še ne pošlje v odobritev,
  • Zavrnjen predlog: odredbodajalec je zavrnil PN,
  • Potrjen predlog: odredbodajalec je potrdil PN,
  • Obračun v pripravi: predlagatelj še ni izpolnil obračuna PN ali ga ni poslal v likvidacijo,
  • Izpolnjen obračun: PN čaka na likvidacijo,
  • Zavrnjen obračun: likvidator zavrne PN,
  • Likvidiran: likvidiran PN,
  • Razveljavljen: PN je razveljavljen,
  • Nezaključen: PN je nezaključen,


Pregled potnih nalogov (Moj 4PM / PN / pregled PN in Pregledi / stroški / PN)

V pregledu PN lahko oseba s to pravico poljubno sortira in pregleduje PN: po obdobju, predlagatelju, številki PN, stanju PN … Pregled je namenjen tudi mesečnemu pregledu PN za izplačilo.
Namig: Imate v podjetju več oseb z istim imenom ali priimkom? Če želite izpis potnih nalogov po določenem imenu in priimku, uporabite pri filtriranju navednice (" "). NPR.: "Janez Novak".


Diagram poteka za poslovni proces dela s potnimi nalogi

8.0.5 PotniNalogi.jpg