Difference between revisions of "Participants/organizations/sl/"
(Created page with "== Udeleženci == Zavihek Udeleženci omogoča pregled različnih organizacij, s katerimi ima podjetje stik. Poleg tega omogoča beleženje pomembnih informacij o organizacij...") |
|||
Line 2: | Line 2: | ||
Zavihek Udeleženci omogoča pregled različnih organizacij, s katerimi ima podjetje stik. | Zavihek Udeleženci omogoča pregled različnih organizacij, s katerimi ima podjetje stik. | ||
− | |||
+ | Organizacije vnašamo v zavihku UDELEŽENCI / ORGANIZACIJE. S klikom na gumb dodaj odpremo polje za vnos organizacije. Priporočamo, da izpolnite čim več polj, saj ustvarjate bazo podatkov o vaših partnerjih. Podatki so centralizirani, kar pomeni, da vsi uporabniki uporabljajo iste podatke, vse spremembe in novosti so hkrati dostopne vsem. Podatke o organizacijah kadarkoli poljubno dopolnjujete ali urejate, spremembe so vidne vsem uporabnikom. | ||
+ | 2.1.1.vnos organizacij.png | ||
− | + | Pozor: Za hiter in enostaven začetek uporabe 4PM pripravite seznam organizacij v Excelovi tabeli, ki jo uvozimo v 4PM. | |
+ | |||
+ | |||
+ | Omogoča beleženje pomembnih informacij, kot so: | ||
* naziv in polni naziv organizacije, | * naziv in polni naziv organizacije, |
Revision as of 12:40, 11 April 2025
Udeleženci
Zavihek Udeleženci omogoča pregled različnih organizacij, s katerimi ima podjetje stik.
Organizacije vnašamo v zavihku UDELEŽENCI / ORGANIZACIJE. S klikom na gumb dodaj odpremo polje za vnos organizacije. Priporočamo, da izpolnite čim več polj, saj ustvarjate bazo podatkov o vaših partnerjih. Podatki so centralizirani, kar pomeni, da vsi uporabniki uporabljajo iste podatke, vse spremembe in novosti so hkrati dostopne vsem. Podatke o organizacijah kadarkoli poljubno dopolnjujete ali urejate, spremembe so vidne vsem uporabnikom.
2.1.1.vnos organizacij.png
Pozor: Za hiter in enostaven začetek uporabe 4PM pripravite seznam organizacij v Excelovi tabeli, ki jo uvozimo v 4PM.
Omogoča beleženje pomembnih informacij, kot so:
- naziv in polni naziv organizacije,
- matična številka in davčna številka,
- kontaktni podatki,
- označevanje partnerjev,
- vloge, ki jih ima organizacija,
- možnost urejanja nadrejenih in podrejenih organizacij.
Poleg tega omogoča tudi dodajanje novih organizacij ter izvoz podatkov za nadaljnjo obdelavo ali analizo.