Difference between revisions of "HelpPage/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 5: Line 5:
 
*Vnest oznake projektov
 
*Vnest oznake projektov
  
Ko pripravljamo stroške moramo vedno dopolnjevat isto datoteko za določeno obdobje - naročniku predlagamo, da pripravlja datoteko na mesečni ravni.  
+
Ko pripravljamo stroške moramo vedno dopolnjevat isto datoteko za določeno obdobje (npr. na mesečni ravni).
 
Datoteka tako vsebuje vse stroške, ki imajo datum dokumenta med 1.1.2024 in 31.1.2024. In vedno uvaža vse stroške za januar, ker se preverjajo ID-ji v bazi in če ID-ja v datoteki za uvoz ni, se stroški izbrišejo.  
 
Datoteka tako vsebuje vse stroške, ki imajo datum dokumenta med 1.1.2024 in 31.1.2024. In vedno uvaža vse stroške za januar, ker se preverjajo ID-ji v bazi in če ID-ja v datoteki za uvoz ni, se stroški izbrišejo.  
Če bo želel februarja uvoziti še en strošek za januar, bo januarski datoteki stroškov dodal vrstico in jo uvozil. V obratnem primeru se mu bo sicer nov strošek uvozil, ampak se bodo zbrisali vsi ostali.
+
Če želite februarja uvoziti še en strošek za januar, se januarski datoteki stroškov doda vrstico in datoteko ponovno v celoti uvozi. V obratnem primeru se mu bo sicer nov strošek uvozil, ampak se bodo zbrisali vsi ostali.

Revision as of 08:52, 2 July 2024

Pred uvozom je potrebno:

  • V SPLOŠNO vnest vrste stroškov
  • V UVOZ / Stroški - Vrste stroškov je potrebno mapiranje stroškov po kontih oz. ID-jih
  • Vnest oznake projektov

Ko pripravljamo stroške moramo vedno dopolnjevat isto datoteko za določeno obdobje (npr. na mesečni ravni). Datoteka tako vsebuje vse stroške, ki imajo datum dokumenta med 1.1.2024 in 31.1.2024. In vedno uvaža vse stroške za januar, ker se preverjajo ID-ji v bazi in če ID-ja v datoteki za uvoz ni, se stroški izbrišejo. Če želite februarja uvoziti še en strošek za januar, se januarski datoteki stroškov doda vrstico in datoteko ponovno v celoti uvozi. V obratnem primeru se mu bo sicer nov strošek uvozil, ampak se bodo zbrisali vsi ostali.