Difference between revisions of "Service desk/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 7: Line 7:
 
*Uporabnik se prijavi v 4PM
 
*Uporabnik se prijavi v 4PM
 
*V seznamu PORTALI je pregled vseh projektov, pri katerih sodeluje.
 
*V seznamu PORTALI je pregled vseh projektov, pri katerih sodeluje.
 +
 +
[[File:Vzdrževanje_podpora.png| 400px]]
 
*Izbere projekt in zavihek '''podpora'''
 
*Izbere projekt in zavihek '''podpora'''
 
*S klikom na gum '''NOV ZAHTEVEK'''odpre obrazec za vnos vprašanja:
 
*S klikom na gum '''NOV ZAHTEVEK'''odpre obrazec za vnos vprašanja:

Revision as of 09:33, 17 August 2018

4PM Podpora

Ureditev dostopa

Zunanjim uporabnikom, naročnikom omogočimo dostop ZUNANJI DOSTOP - GOST.

Podpora - vprašanja

  • Uporabnik se prijavi v 4PM
  • V seznamu PORTALI je pregled vseh projektov, pri katerih sodeluje.

Vzdrževanje podpora.png

  • Izbere projekt in zavihek podpora
  • S klikom na gum NOV ZAHTEVEKodpre obrazec za vnos vprašanja:
    • zadeva
    • polje za opis
    • po potrebi lahko doda vprašanja
    • ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
    • uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje

Sprejem vprašanj

Prejeta vprašanja naročnikov spremljate v

  • Moj 4PM / podpora (zbrana so vsa vprašanja)
  • Projekt / podpora (vprašanja samo za projekt)

Moj 4PM / Podpora

Pregled vseh prejetih vprašanj. S klikom na vprašanje, lahko:

  • pogledamo podrobnosti vprašanja (opis, pripete datoteke)
  • odgovorimo na vprašanje z dodajanjem komentaja. Komentarji so lahko interni ali javni (vidni tudi stranki)

* spremenimo vprašanje v nalogo na projektu s klikom na gumb naredi nalogo, ki odpre obrazec za urejanje naloge. Na novo nalogo se prenesejo vsi podatki, ki so zbrani v zahtevku:

    • zadeva zahtevka = naziv naloge
    • opis zahtevka = opis naloge
    • poslani in prejeti komentarji.
  • Vsa polja lahko poljubno spreminjate ali dopolnjujete. Na nalogi in povezanem zahtevku lahko spremljate porabljene ure.
  • ko je naloga opravljena, skrbnik s klikom na gumb pošlje obvestilo stranki, da je zahtevek zaključen ali rešen.