Difference between revisions of "Service desk/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 23: Line 23:
 
Pregled vseh prejetih vprašanj. S klikom na vprašanje, lahko:
 
Pregled vseh prejetih vprašanj. S klikom na vprašanje, lahko:
 
* pogledamo podrobnosti vprašanja (opis, pripete datoteke)
 
* pogledamo podrobnosti vprašanja (opis, pripete datoteke)
* odgovorimo na vprašanje z dodajanjem komentaja
+
* odgovorimo na vprašanje z dodajanjem komentaja. Komentarji so lahko interni ali javni (vidni tudi stranki)
* spremenimo vprašanje v nalogo na projektu.
+
* spremenimo vprašanje v nalogo na projektu s klikom na gumb '''naredi nalogo''', ki odpre obrazec za urejanje naloge.

Revision as of 09:27, 17 August 2018

4PM Podpora

Ureditev dostopa

Zunanjim uporabnikom, naročnikom omogočimo dostop ZUNANJI DOSTOP - GOST.

Podpora - vprašanja

  • Uporabnik se prijavi v 4PM
  • V seznamu PORTALI je pregled vseh projektov, pri katerih sodeluje.
  • Izbere projekt in zavihek podpora
  • S klikom na gum NOV ZAHTEVEKodpre obrazec za vnos vprašanja:
    • zadeva
    • polje za opis
    • po potrebi lahko doda vprašanja
    • ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
    • uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje

Sprejem vprašanj

Prejeta vprašanja naročnikov spremljate v

  • Moj 4PM / podpora (zbrana so vsa vprašanja)
  • Projekt / podpora (vprašanja samo za projekt)

Moj 4PM / Podpora

Pregled vseh prejetih vprašanj. S klikom na vprašanje, lahko:

  • pogledamo podrobnosti vprašanja (opis, pripete datoteke)
  • odgovorimo na vprašanje z dodajanjem komentaja. Komentarji so lahko interni ali javni (vidni tudi stranki)
  • spremenimo vprašanje v nalogo na projektu s klikom na gumb naredi nalogo, ki odpre obrazec za urejanje naloge.