Difference between revisions of "Service desk/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 27: Line 27:
  
 
==Moj 4PM / Podpora==
 
==Moj 4PM / Podpora==
Pregled vseh prejetih vprašanj. S klikom na vprašanje, lahko:
+
Pregled vseh prejetih vprašanj.  
 +
[[File:Podpora_sprejem_vprašanj_moj_4pm.png|400px]]
 +
 
 +
S klikom na vprašanje, lahko:
 
* pogledamo podrobnosti vprašanja (opis, pripete datoteke)
 
* pogledamo podrobnosti vprašanja (opis, pripete datoteke)
 
* odgovorimo na vprašanje z dodajanjem komentaja. Komentarji so lahko interni ali javni (vidni tudi stranki)
 
* odgovorimo na vprašanje z dodajanjem komentaja. Komentarji so lahko interni ali javni (vidni tudi stranki)

Revision as of 09:35, 17 August 2018

4PM Podpora

Ureditev dostopa

Zunanjim uporabnikom, naročnikom omogočimo dostop ZUNANJI DOSTOP - GOST.

Podpora - vprašanja

  • Uporabnik se prijavi v 4PM
  • V seznamu PORTALI je pregled vseh projektov, pri katerih sodeluje.

Vzdrževanje podpora.png

  • Izbere projekt in zavihek podpora
  • S klikom na gum NOV ZAHTEVEK odpre obrazec za vnos vprašanja:
    • zadeva
    • polje za opis
    • po potrebi lahko doda vprašanja
    • ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
    • uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje

Vzdrževanje obrazec izpolnjevanje.png

Podpora seznam vprašanj.png

Sprejem vprašanj

Prejeta vprašanja naročnikov spremljate v

  • Moj 4PM / podpora (zbrana so vsa vprašanja)
  • Projekt / podpora (vprašanja samo za projekt)

Moj 4PM / Podpora

Pregled vseh prejetih vprašanj. Podpora sprejem vprašanj moj 4pm.png

S klikom na vprašanje, lahko:

  • pogledamo podrobnosti vprašanja (opis, pripete datoteke)
  • odgovorimo na vprašanje z dodajanjem komentaja. Komentarji so lahko interni ali javni (vidni tudi stranki)

* spremenimo vprašanje v nalogo na projektu s klikom na gumb naredi nalogo, ki odpre obrazec za urejanje naloge. Na novo nalogo se prenesejo vsi podatki, ki so zbrani v zahtevku:

    • zadeva zahtevka = naziv naloge
    • opis zahtevka = opis naloge
    • poslani in prejeti komentarji.
  • Vsa polja lahko poljubno spreminjate ali dopolnjujete. Na nalogi in povezanem zahtevku lahko spremljate porabljene ure.
  • ko je naloga opravljena, skrbnik s klikom na gumb pošlje obvestilo stranki, da je zahtevek zaključen ali rešen.