Difference between revisions of "Work orders/list/sl/"
Line 11: | Line 11: | ||
=UPORABA - NASTAVITVE PROJEKTOV= | =UPORABA - NASTAVITVE PROJEKTOV= | ||
− | [[File:DN_nastavitve_projekt.png |thumb| | + | [[File:DN_nastavitve_projekt.png |thumb|400px]] |
Vnos projektov | Vnos projektov | ||
* tipa projekta vzdrževanje, | * tipa projekta vzdrževanje, |
Revision as of 08:43, 6 February 2018
Delovni nalogi
LICENCA
- Model projekta vzdrževanje - vklopljeno
- Delovni nalogi - vklopljeno
NASTAVITVE
- SPLOŠNO / SISTEMATIZACIJA / VRSTE DELA – povezati z novim modelom projekta - urejeno
- DOSTOPI / PRAVICE
- ureditev pravic za posameznike (modul DN)
- ureditev pravic, da si lahko posamezniki dodajajo nalogo (Moj 4PM)
- Ureditev pravice vloga na projektu – možnost dodajanja novih nalog
UPORABA - NASTAVITVE PROJEKTOV
Vnos projektov
- tipa projekta vzdrževanje,
- ureditev EKIPE in
- določitev vsaj ene naloge.
- Naloge lahko vnašate tudi naknadno
Vsakemu projektu določite posebne NASTAVITVE DELOVNIH NALOGOV:
- PAVŠAL: vrednost, št. Pavšalnih ur, obdobje za obračun, opis in datum obračuna storitev
- CENIK opravljenega dela po vrsti dela: navadne ure, nadure (izven delovnega časa), praznik in vikendi.
UPORABA – POROČANJE O PORABLJENEM ČASU, MATERIALI, POTNI NALOGI
Uporabnik vpisuje porabljen čas za delo na projektu - model »vzdrževanje«, na naloge, ki jih ima dodeljene (projekt vzdrževanje, naloge in mejniki). PRI VNOSU DELA NA PROJEKT TIPA VZDRŽEVANJE JE OBVEZNA IZBIRA PODVRSTE DELA. Porabo materialov vpisuje v obrazec za VPIS DELA IN STROŠKI, v zavihku MATERIALI. Pred vnosom materialov mora najprej vpisati delo na projektu. Uporabnik lahko izpiše tudi POTNI NALOG. Podatki o urah, materiali in potnih nalogih (št. Kilometrov) se prenašajo v DN.
PRIPRAVA POROČIL DN – MOJ 4PM / DELOVNI NALOG
MOJ 4PM / DELOVNI NALOGI / Dodamo nov DN
- Izberi projekt / naročnika in dopolni manjkajoče
- PODATKE O NAROČNIKU in pogodbi. Podatke nastavite v izkaznici izbranega projekta
- PRIPRAVA POROČILA:
- STORITVE IN VGRAJENA OPREMA IN IZVEDBA PO KOMPLETIH
- Podatke preberemo iz vnosov opravljenega dela po nalogah, osebah in glede na vrsto dela
- Vse podatke lahko urejate in spreminjate in pripravite za poročilo.
- UPOŠTEVAJ V DN – posamezen vpis lahko vključite samo v en DN. Če je to označeno, pomeni, da je vpis vključen v DN, če ni označen, bo vpis vključen v naslednji DN v tem obdobju.
- PRIKAŽI NA POROČILU – uporaba v primeru, ko so opravljene storitve vključene v komplet ali material.
Originalni vnosi (vpisi dela, potni nalogi, materiali), ki so jih vnesli uporabniki 4PM, ostanejo nespremenjeni.
- Ko je DN shranjen, lahko natisneš oz. izvoziš PDF
- DN lahko poljubno popravljaš, vse spremembe je treba shraniti.
- Poročilo DN potrdimo in pošljemo v obračun
OBRAČUN DELOVNEGA NALOGA
Potrjena poročila DN (en ali več) za naročnika lahko združimo v OBRAČUN DN:
V zavihku Moj 4PM / DELOVNI NALOGI / OBRAČUN kliknemo
- DODAJ
- Izberemo PROJEKT / NAROČNIKA
- PODATKI O NAROČNIKU se izpolnijo glede na nastavitve, ki so določene na projektu
- PAVŠAL – izpolnijo se polja, kot so določena na vzdrževalnem projektu »PROJEKT / DELOVNI NALOGI« - vrednost pavšala, količina, enota, št. Pavšalnih ur in opis.
- Vsa polja lahko poljubno urejate. Spremembe bodo vidne v izvozu.
- STORITVE
- Prepišejo se podatki o opravljenih storitvah in materialih, po potrjenih DN, ki so na projektu v izbranem obdobju
- Pri urah se izpišejo vrednosti posameznih ur, kot so določene na projektu.
- Ure, ki so vključene v pavšalu so označene, lahko pa jih poljubno spreminjamo.
KONČNI OBRAČUN
- PAVŠAL – vrednost pavšala
- SKUPAJ VREDNOST STORITVE – izračunano iz ur in materialov
- PAVŠALNE URE PO POGODBI – odšteta vrednost
- POPUST (vrednost) - odšteje
- DOBROPIS (vrednost)
- SKUPAJ
Ko shranimo, kje obračun pripravljen za TISKANJE in IZVOZ V PDF.