Difference between revisions of "Zakaj4PM/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
 
(4 intermediate revisions by the same user not shown)
Line 1: Line 1:
= Zakaj 4PM?<br> =
+
[[en:Zakaj4pm]]
 
+
= Zakaj 4PM?=
Preprosto zato, ker omogoča:<br>
 
  
 
*multiprojektno vodenje,
 
*multiprojektno vodenje,
*napredno načrtovanje in spremljanje izvajanja projektov,
+
*napredno načrtovanje in spremljanje izvedbe projektov,
 
*načrtovanje zasedenosti ekipe, delovnih skupin,
 
*načrtovanje zasedenosti ekipe, delovnih skupin,
 
*enostaven vnos in urejanje nalog, mejnikov, sestankov,
 
*enostaven vnos in urejanje nalog, mejnikov, sestankov,
Line 10: Line 9:
 
*spremljanje finančne realizacije projektov: stroški, prihodki, prilivi,
 
*spremljanje finančne realizacije projektov: stroški, prihodki, prilivi,
 
*shranjevanje in izmenjava dokumentov na naprednem projektnem portalu (repozitoriju),
 
*shranjevanje in izmenjava dokumentov na naprednem projektnem portalu (repozitoriju),
*enostavno vodenje evropskih (sofinanciranih) projektov in priprava prilagojenih poročil,
+
*enostavno vodenje evropskih (sofinanciranih) projektov in pripravo predpisanih poročil,
 
*raznovrstne hitre preglede po projektih,
 
*raznovrstne hitre preglede po projektih,
 
*grafični pregledi z ganotgramom projektov, nalog, faz, mejnikov,
 
*grafični pregledi z ganotgramom projektov, nalog, faz, mejnikov,
 
*prilagodljivost potrebam organizacije in posameznega uporabnika,
 
*prilagodljivost potrebam organizacije in posameznega uporabnika,
*relacije med nalogami<br>• spremljanje in koriščenje nadurnega dela,
+
*relacije med nalogami,
 +
*spremljanje in koriščenje nadurnega dela,
 
*napredno kopiranje projektov,
 
*napredno kopiranje projektov,
 
*»priljubki« - bližnjice do najpomembnejših pregledov
 
*»priljubki« - bližnjice do najpomembnejših pregledov
 +
* vnaprej pripravljene analize in poročila.

Latest revision as of 14:56, 19 August 2013

Zakaj 4PM?

  • multiprojektno vodenje,
  • napredno načrtovanje in spremljanje izvedbe projektov,
  • načrtovanje zasedenosti ekipe, delovnih skupin,
  • enostaven vnos in urejanje nalog, mejnikov, sestankov,
  • ocenjevaje izvedbe posameznikov, nalog in projektov,
  • spremljanje finančne realizacije projektov: stroški, prihodki, prilivi,
  • shranjevanje in izmenjava dokumentov na naprednem projektnem portalu (repozitoriju),
  • enostavno vodenje evropskih (sofinanciranih) projektov in pripravo predpisanih poročil,
  • raznovrstne hitre preglede po projektih,
  • grafični pregledi z ganotgramom projektov, nalog, faz, mejnikov,
  • prilagodljivost potrebam organizacije in posameznega uporabnika,
  • relacije med nalogami,
  • spremljanje in koriščenje nadurnega dela,
  • napredno kopiranje projektov,
  • »priljubki« - bližnjice do najpomembnejših pregledov
  • vnaprej pripravljene analize in poročila.