Difference between revisions of "4.2.Finance/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
 
(5 intermediate revisions by the same user not shown)
Line 2: Line 2:
 
<br>Stroške poljubno povezujemo tudi na posamezno fazo, če vodimo projekt po fazah.
 
<br>Stroške poljubno povezujemo tudi na posamezno fazo, če vodimo projekt po fazah.
  
'''''Dobro je vedeti:'''''
+
'''''Dobro je vedeti:''''' ''Napreden način finančnega vodenja projektov omogoča razdelitev kompleksnih projektov na faze. Na podlagi delitve projektov na faze, pripravljamo finančne načrte, analize in poročila. Ko vodimo projekt po fazah, tudi finance upravljamo na ustreznem nivoju: projekt kot samostojna enota, na nivoju posamezne faze in na nivoju skupnega pregleda seštevnih vrednosti projekta.''
Napreden način finančnega vodenja projektov omogoča razdelitev kompleksnih projektov na faze. Na podlagi delitve projektov na faze, pripravljamo finančne načrte, analize in poročila. Ko vodimo projekt po fazah, tudi finance upravljamo na ustreznem nivoju: projekt kot samostojna enota, na nivoju posamezne faze in na nivoju skupnega pregleda seštevnih vrednosti projekta.
 
  
 
Finančne in ostale dogodke povezujemo na:
 
Finančne in ostale dogodke povezujemo na:
Line 9: Line 8:
 
*fazo in
 
*fazo in
 
*seštevno na nivoju projekta in vseh faz.
 
*seštevno na nivoju projekta in vseh faz.
 +
 +
 +
'''''Dobro je vedeti.'''
 +
 +
''Podzavihki imajo vnaprej pripravljene časovne filtre, ki olajšajo pregledovanje plana in realizacije stroškov v poljubnem obdobju.''
 +
* po mesecih,
 +
* po obdobjih (če so določena na projektu),
 +
* poljubno,
 +
* samodejno.

Latest revision as of 14:17, 29 November 2012

Stroške in prihodke, ki nastajajo na projektu, planiramo, vnašamo in spremljamo v zavihku FINANCE.
Stroške poljubno povezujemo tudi na posamezno fazo, če vodimo projekt po fazah.

Dobro je vedeti: Napreden način finančnega vodenja projektov omogoča razdelitev kompleksnih projektov na faze. Na podlagi delitve projektov na faze, pripravljamo finančne načrte, analize in poročila. Ko vodimo projekt po fazah, tudi finance upravljamo na ustreznem nivoju: projekt kot samostojna enota, na nivoju posamezne faze in na nivoju skupnega pregleda seštevnih vrednosti projekta.

Finančne in ostale dogodke povezujemo na:

  • projekt,
  • fazo in
  • seštevno na nivoju projekta in vseh faz.


Dobro je vedeti.

Podzavihki imajo vnaprej pripravljene časovne filtre, ki olajšajo pregledovanje plana in realizacije stroškov v poljubnem obdobju.

  • po mesecih,
  • po obdobjih (če so določena na projektu),
  • poljubno,
  • samodejno.