Difference between revisions of "Incomes/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 1: Line 1:
 +
<br />
 
==FINANČNA IZKAZNICA==
 
==FINANČNA IZKAZNICA==
 
Ko vstopimo v zavihek FINANCE se najprej izpiše finančna izkaznica, na kateri dobimo hitre preglede o stanju projekta.  
 
Ko vstopimo v zavihek FINANCE se najprej izpiše finančna izkaznica, na kateri dobimo hitre preglede o stanju projekta.  
Line 48: Line 49:
 
<br />
 
<br />
  
=== Urejanje tabele plana stroškov ===
+
===Urejanje tabele plana stroškov===
 
Vrstice v tabeli lahko brišemo z ikono [[File:Prekliči.png|frameless]] (če nimajo vezanih zapisov), urejamo pa s klikom na ikono svinčnik [[File:Uredi.png|frameless]].
 
Vrstice v tabeli lahko brišemo z ikono [[File:Prekliči.png|frameless]] (če nimajo vezanih zapisov), urejamo pa s klikom na ikono svinčnik [[File:Uredi.png|frameless]].
 
<br />
 
<br />
  
=== Pavšalni stroški (overheads) ===
+
===Pavšalni stroški (overheads)===
 
Na projektu (ali fazi) lahko planiramo pavšalne stroške. 4PM izračuna vrednost režijskih stroškov glede na vnaprej določen način izračuna. Odvisno od zastavljenih '''nastavitev''' lahko izbiramo med:
 
Na projektu (ali fazi) lahko planiramo pavšalne stroške. 4PM izračuna vrednost režijskih stroškov glede na vnaprej določen način izračuna. Odvisno od zastavljenih '''nastavitev''' lahko izbiramo med:
  
* ročno vnašanje pavšalnih stroškov (med tipe stroškov se doda pavšalni in se jih ročno beleži še naprej v planu in realizaciji),
+
*ročno vnašanje pavšalnih stroškov (med tipe stroškov se doda pavšalni in se jih ročno beleži še naprej v planu in realizaciji),
* avtomatično računanje pavšalnih glede na vnesen delež in tip stroška v finančnih nastavitvah.
+
*avtomatično računanje pavšalnih glede na vnesen delež in tip stroška v finančnih nastavitvah.
  
 
<br />
 
<br />
  
=== Uporaba proračuna oz. budgeta ===
+
===Uporaba proračuna oz. budgeta===
 
Planu stroškov lahko dodamo t.i. budget, ki predstavlja stroške na voljo. Z budgetom si pri vnosu plana stroškov pomagamo tako, da imam vedno na voljo vnesene zastavljene stroške na voljo, ki jih primerjamo z vnesenim planom.
 
Planu stroškov lahko dodamo t.i. budget, ki predstavlja stroške na voljo. Z budgetom si pri vnosu plana stroškov pomagamo tako, da imam vedno na voljo vnesene zastavljene stroške na voljo, ki jih primerjamo z vnesenim planom.
  
Line 81: Line 82:
  
  
== STROŠKI ==
+
==STROŠKI==

Revision as of 14:43, 27 November 2020


FINANČNA IZKAZNICA

Ko vstopimo v zavihek FINANCE se najprej izpiše finančna izkaznica, na kateri dobimo hitre preglede o stanju projekta.

Prvi pregled vsebuje grafe za stroške, planirano razliko in realizirano razliko. Če ima naročnik vklopljene "druge finančne dogodke: odlivi" se prikaže še četrti graf denarno stanje.

Izkaznica1.png


S klikom na ikono Ikona izkaznica 1.png se odpre bolj podrobna finančna izkaznica. Če potujete z miško čez določene vrednosti, se vam bo izpisala obrazložitev, iz kje so vrednosti črpane oz. preračunane.

Izkaznica2.png


Izkaznico lahko vedno skrijete z ikono Ikona izkaznica 2.png. 4PM si bo to izbiro zapomnil, zato naslednjič, ko boste finančno izkaznico želeli pregledati, ponovno kliknete na ikono Ikona izkaznica 2.png.

PLAN STROŠKOV

V zavihku financ PLAN s klikom na ikono Dodaj.png dodamo nov planiran strošek. V tabeli se odpre prazna vrstica v katero vpišemo podatke ali jih zberemo iz spustnih seznamov. Nato potrdimo z gumbom Shrani.png shrani ali prekličemo s ikono Prekliči.png.

Slika vnos plana.png

Filtri določajo prikaz stolpcev v tabeli:

  • vrsta stroška,
  • obdobje,
  • opis,
  • oseba,
  • organizacija (odvisno od nastavitev).


Z vsakim vnosom se polni vrtljiva tabela, katere postavitev tabele določamo glede na VRSTICE in STOLPCE:

  • vrsto stroška,
  • obdobje,
  • faze (odvisno od nastavitev),
  • organizacije (odvisno od nastavitev).


Pogled lahko razširimo ali zmanjšamo glede na:

  • plan,
  • stroške,
  • še na voljo,
  • prazna polja.

Slika vrtljive tabele z označenimi kljukcami.png


Urejanje tabele plana stroškov

Vrstice v tabeli lahko brišemo z ikono Prekliči.png (če nimajo vezanih zapisov), urejamo pa s klikom na ikono svinčnik Uredi.png.

Pavšalni stroški (overheads)

Na projektu (ali fazi) lahko planiramo pavšalne stroške. 4PM izračuna vrednost režijskih stroškov glede na vnaprej določen način izračuna. Odvisno od zastavljenih nastavitev lahko izbiramo med:

  • ročno vnašanje pavšalnih stroškov (med tipe stroškov se doda pavšalni in se jih ročno beleži še naprej v planu in realizaciji),
  • avtomatično računanje pavšalnih glede na vnesen delež in tip stroška v finančnih nastavitvah.


Uporaba proračuna oz. budgeta

Planu stroškov lahko dodamo t.i. budget, ki predstavlja stroške na voljo. Z budgetom si pri vnosu plana stroškov pomagamo tako, da imam vedno na voljo vnesene zastavljene stroške na voljo, ki jih primerjamo z vnesenim planom.

Zato, da omogočimo vnos budgeta gremo najprej v projekt FINANCE/NASTAVITVE. Obkljukamo možnost »UPORABA PRORAČUNA«.


V zavihku FINANCE/PLAN imate na voljo gumb »PRORAČUN«.

Slika vnos proračuna 1.png


S klikom na gumb se odpre tabela »proračun« v katero vnesemo »stroške na voljo« shranimo s klikom na ikono Shrani.png. Vrnemo se na prejšnji pogled tako, da kliknemo »zapri«.

Slika vnos proračuna 2.png


Primer: za razvoj amortizacijo imamo na voljo le 1.000,00 € in pri planiranju stroškov takoj opazimo, da presegamo proračun oz. budget, ki ga imamo na voljo.

Slika vnos proračuna 3.png


STROŠKI