Difference between revisions of "Service desk/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
 
(9 intermediate revisions by the same user not shown)
Line 7: Line 7:
 
*Uporabnik se prijavi v 4PM
 
*Uporabnik se prijavi v 4PM
 
*V seznamu PORTALI je pregled vseh projektov, pri katerih sodeluje.
 
*V seznamu PORTALI je pregled vseh projektov, pri katerih sodeluje.
 +
 +
[[File:Vzdrževanje_podpora.png| 400px]]
 
*Izbere projekt in zavihek '''podpora'''
 
*Izbere projekt in zavihek '''podpora'''
*S klikom na gum '''NOV ZAHTEVEK'''odpre obrazec za vnos vprašanja:
+
*S klikom na gum '''NOV ZAHTEVEK''' odpre obrazec za vnos vprašanja:
 
**zadeva  
 
**zadeva  
 
**polje za opis
 
**polje za opis
Line 14: Line 16:
 
**ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
 
**ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
 
**uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje
 
**uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje
 +
 +
[[File:Vzdrževanje_obrazec_izpolnjevanje.png|400px]]
 +
 +
[[File:Podpora_seznam_vprašanj.png | 400px ]]
  
 
==Sprejem vprašanj==
 
==Sprejem vprašanj==
Line 21: Line 27:
  
 
==Moj 4PM / Podpora==
 
==Moj 4PM / Podpora==
Pregled vseh prejetih vprašanj. S klikom na vprašanje, lahko:
+
Pregled vseh prejetih vprašanj.  
 +
 
 +
[[File:Podpora_sprejem_vprašanj_moj_4pm.png|400px]]
 +
 
 +
S klikom na vprašanje, lahko:
 
* pogledamo podrobnosti vprašanja (opis, pripete datoteke)
 
* pogledamo podrobnosti vprašanja (opis, pripete datoteke)
 
* odgovorimo na vprašanje z dodajanjem komentaja. Komentarji so lahko interni ali javni (vidni tudi stranki)
 
* odgovorimo na vprašanje z dodajanjem komentaja. Komentarji so lahko interni ali javni (vidni tudi stranki)
 +
 +
[[File:Podpora_komuniciranje.png |400px]]
 +
 +
[[File:Podpora_komentarji_interni_javni.png | 400px]]
 +
 
'''* spremenimo vprašanje v nalogo na projektu s klikom na gumb '''naredi nalogo''', ki odpre obrazec za urejanje naloge.''' Na novo nalogo se prenesejo vsi podatki, ki so zbrani v zahtevku:  
 
'''* spremenimo vprašanje v nalogo na projektu s klikom na gumb '''naredi nalogo''', ki odpre obrazec za urejanje naloge.''' Na novo nalogo se prenesejo vsi podatki, ki so zbrani v zahtevku:  
 
** zadeva zahtevka = naziv naloge
 
** zadeva zahtevka = naziv naloge
Line 29: Line 44:
 
** poslani in prejeti komentarji.
 
** poslani in prejeti komentarji.
 
* Vsa polja lahko poljubno spreminjate ali dopolnjujete. Na nalogi in povezanem zahtevku lahko spremljate porabljene ure.
 
* Vsa polja lahko poljubno spreminjate ali dopolnjujete. Na nalogi in povezanem zahtevku lahko spremljate porabljene ure.
* ko je naloga opravljena
+
* ko je naloga opravljena, skrbnik s klikom na gumb pošlje obvestilo stranki, da je zahtevek zaključen ali rešen.
 +
 
 +
[[File:Podpora_naloga.png |400px]]
 +
 
 +
==Projekt / Podpora==
 +
Vodja projekta ima ob vklopljenem modulu podpora dodaten zavihek '''PODPORA'''.
 +
Dostop do tega zavihka in povezanih funkcionalnosti lahko omogoči še '''POMOČNIKOM''', ki jih izbere s klikom na ikono [[File:Pomočniki.png]]'''pomočniki'''.
 +
Vodja projekta ali pomočniki lahko dodajo ročen zahtevek, ki ga povežejo s stično osebo pri naročniku: gumb '''NOV ZAHTEVEK'''
 +
 
 +
[[File:Projekt_podpora_pomočniki.png|450px]]

Latest revision as of 12:25, 22 August 2018

4PM Podpora

Ureditev dostopa

Zunanjim uporabnikom, naročnikom omogočimo dostop ZUNANJI DOSTOP - GOST.

Podpora - vprašanja

  • Uporabnik se prijavi v 4PM
  • V seznamu PORTALI je pregled vseh projektov, pri katerih sodeluje.

Vzdrževanje podpora.png

  • Izbere projekt in zavihek podpora
  • S klikom na gum NOV ZAHTEVEK odpre obrazec za vnos vprašanja:
    • zadeva
    • polje za opis
    • po potrebi lahko doda vprašanja
    • ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
    • uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje

Vzdrževanje obrazec izpolnjevanje.png

Podpora seznam vprašanj.png

Sprejem vprašanj

Prejeta vprašanja naročnikov spremljate v

  • Moj 4PM / podpora (zbrana so vsa vprašanja)
  • Projekt / podpora (vprašanja samo za projekt)

Moj 4PM / Podpora

Pregled vseh prejetih vprašanj.

Podpora sprejem vprašanj moj 4pm.png

S klikom na vprašanje, lahko:

  • pogledamo podrobnosti vprašanja (opis, pripete datoteke)
  • odgovorimo na vprašanje z dodajanjem komentaja. Komentarji so lahko interni ali javni (vidni tudi stranki)

Podpora komuniciranje.png

Podpora komentarji interni javni.png

* spremenimo vprašanje v nalogo na projektu s klikom na gumb naredi nalogo, ki odpre obrazec za urejanje naloge. Na novo nalogo se prenesejo vsi podatki, ki so zbrani v zahtevku:

    • zadeva zahtevka = naziv naloge
    • opis zahtevka = opis naloge
    • poslani in prejeti komentarji.
  • Vsa polja lahko poljubno spreminjate ali dopolnjujete. Na nalogi in povezanem zahtevku lahko spremljate porabljene ure.
  • ko je naloga opravljena, skrbnik s klikom na gumb pošlje obvestilo stranki, da je zahtevek zaključen ali rešen.

Podpora naloga.png

Projekt / Podpora

Vodja projekta ima ob vklopljenem modulu podpora dodaten zavihek PODPORA. Dostop do tega zavihka in povezanih funkcionalnosti lahko omogoči še POMOČNIKOM, ki jih izbere s klikom na ikono Pomočniki.pngpomočniki. Vodja projekta ali pomočniki lahko dodajo ročen zahtevek, ki ga povežejo s stično osebo pri naročniku: gumb NOV ZAHTEVEK

Projekt podpora pomočniki.png