Difference between revisions of "Service desk/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 14: Line 14:
 
**ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
 
**ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
 
**uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje
 
**uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje
 +
 +
==Sprejem vprašanj==
 +
Prejeta vprašanja naročnikov spremljate v
 +
* Moj 4PM / podpora (zbrana so vsa vprašanja)
 +
* Projekt / podpora (vprašanja samo za projekt)
 +
 +
===Moj 4PM / Podpora===
 +
Pregled vseh prejetih vprašanj

Revision as of 10:05, 17 August 2018

4PM Podpora

Ureditev dostopa

Zunanjim uporabnikom, naročnikom omogočimo dostop ZUNANJI DOSTOP - GOST.

Podpora - vprašanja

  • Uporabnik se prijavi v 4PM
  • V seznamu PORTALI je pregled vseh projektov, pri katerih sodeluje.
  • Izbere projekt in zavihek podpora
  • S klikom na gum NOV ZAHTEVEKodpre obrazec za vnos vprašanja:
    • zadeva
    • polje za opis
    • po potrebi lahko doda vprašanja
    • ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
    • uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje

Sprejem vprašanj

Prejeta vprašanja naročnikov spremljate v

  • Moj 4PM / podpora (zbrana so vsa vprašanja)
  • Projekt / podpora (vprašanja samo za projekt)

Moj 4PM / Podpora

Pregled vseh prejetih vprašanj