Difference between revisions of "Service desk/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 12: Line 12:
 
**polje za opis
 
**polje za opis
 
**po potrebi lahko doda vprašanja
 
**po potrebi lahko doda vprašanja
 +
**ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
 +
**uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje

Revision as of 09:56, 17 August 2018

4PM Podpora

Ureditev dostopa

Zunanjim uporabnikom, naročnikom omogočimo dostop ZUNANJI DOSTOP - GOST.

Podpora - vprašanja

  • Uporabnik se prijavi v 4PM
  • V seznamu PORTALI je pregled vseh projektov, pri katerih sodeluje.
  • Izbere projekt in zavihek podpora
  • S klikom na gum NOV ZAHTEVEKodpre obrazec za vnos vprašanja:
    • zadeva
    • polje za opis
    • po potrebi lahko doda vprašanja
    • ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
    • uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje