Project settings bdg/sl/

From Help.4pm
Revision as of 11:15, 14 September 2021 by Writer (talk | contribs) (Created page with "Projektne nastavitve Urejanje posebnih nastavitev za projekt in partnerske organizacije. Več o splošnih in osebnih nastavitvah: Nastavitve aplikacije Osebne nastavitve...")
(diff) ← Older revision | Latest revision (diff) | Newer revision → (diff)
Jump to navigationJump to search

Projektne nastavitve

Urejanje posebnih nastavitev za projekt in partnerske organizacije.

Več o splošnih in osebnih nastavitvah:

Nastavitve aplikacije Osebne nastavitve



Omejitev vpisa ur na dan

Tu omejite število ur, ki jih lahko člani projektne ekipe poročajo za projekt. Npr. v polje vpišete število 8 - to pomeni, da bodo lahko člani projektne ekipe vpisali največ 8 ur na dan, ne glede na to, kakšna je nastavljena osebna dnevna nastavitev. Nastavitev lahko prilagajate za vsako organizacijo posebej. Če omejitev ni določena, veljajo splošne (osebne) omejitve.



Natančnost vpisa dela

Tu določite, kako natančno lahko vaši člani poročajo o opravljenem delu. Če natančnost vpisa dela na projektu ni določena, veljajo splošne nastavitve.



Koriščenje ur

Nastavitev določa, ali lahko oseba vpiše projektne ure na dan, ko ima registrirano koriščenje nadur.



Poročanje stroškov dela onemogočeno

Nastavitev določa, ali lahko oseba vpiše projektne ure na dan, ko ima registrirano koriščenje nadur.



Informativen izračun razpoložljivih ur pri vpisu dela

Funkcionalnost lahko vklopite na PROJEKT / NASTAVITVE. Da bo preračun delal pravilno, mora imeti projekt vklopljeno tudi planiranje stroškov po organizacijah. Če je projekt zastavljen s fazami, je potrebno tudi planirat stroške po fazah. Preračun je viden v obrazcu za vnos ur. Računa pa se po naslednji formuli: planirani stroški dela za vse osebe na organizaciji (+ fazi) – realizirani stroški dela za vse osebe na organizaciji (+na fazi) / urna postavka osebe = preostanek fonda ur za projekt ali fazo (računa vedno v izbranem obdobju, l.1970 je zastavljeno zato, da zavzame katerikoli začetek projekta).

Primer: 1000€ - 400€ = 600€ / 20€ = 30h


Pravilen vnos vseh podatkov:

1) urna postavka osebe


2) plan stroškov dela na projektu/fazi


3) realizirani stroški na projektu/fazi



Omogoči dvojne projektne vloge

Ta funkcionalnost je namenjena za projekte, pri katerih imamo dvojne projektne vloge. Z vklopom nastavitve se nam v ekipi (pri urnih postavkah) pojavi možnost vpisa druge projektne vloge.