Difference between revisions of "PotniNalogi/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 14: Line 14:
 
*''[[Travel_cost_types/sl/| vrste potnih stroškov]]'' (kilometrina, cestnina, parkirnina, dnevnice … )
 
*''[[Travel_cost_types/sl/| vrste potnih stroškov]]'' (kilometrina, cestnina, parkirnina, dnevnice … )
  
'''[[Person_settings/sl/ | UDELEŽENCI /osebe (posameznik)]]'''  
+
'''[[Person_settings/sl/#Potni_nalogi | UDELEŽENCI /osebe (posameznik)]]'''  
 
* kontaktni podatki: ''naslov, delovno mesto''  
 
* kontaktni podatki: ''naslov, delovno mesto''  
 
* delovno mesto in ID zaposlenega, saj se bodo samodejno vpisale na PN
 
* delovno mesto in ID zaposlenega, saj se bodo samodejno vpisale na PN

Revision as of 15:06, 11 July 2013

Potni nalogi

4PM ima modul za pripravo zahtevkov za potne naloge (PN) in evidentiranje nastalih potnih stroškov, pripravljenih za obračun v ERP sistemu.
Vsi potni nalogi so zbrani v Mojem 4PM, glede na različne pravice so razvrščeni v 4 sezname:

  • Moji PN – vsi potni nalogi, ki se nanašajo na uporabnika,
  • Potrdi – seznam za potrjevalce (izpišejo se PN, v stanju za potrditev, odobritev),
  • Likvidiraj – seznam za likvidatorje (izpišejo se PN, v stanju za likvidacijo),
  • Vsi – seznam vseh PN: oseba si sama izbere v katerem stanju želi pregledovati PN, poljubno lahko določite obdobje, preverite stroške …

Urejanje šifrantov in nastavitev

SPLOŠNO / splošno

UDELEŽENCI /osebe (posameznik)

  • kontaktni podatki: naslov, delovno mesto
  • delovno mesto in ID zaposlenega, saj se bodo samodejno vpisale na PN
    • privzeti potrjevalec potnega naloga (izberete iz seznama),
    • privzeti likvidator potnega naloga (izberete iz seznama).
    • ali oseba lahko potrjuje PN,
    • ali oseba lahko likvidira PN,

SPLOŠNE NASTAVITVE APLIKACIJE

  • omejitev vpisa novega predloga za PN (za koliko dni po opravljeni poti lahko oseba vpiše predlog za PN. Zakonsko določeno: "Pisni nalog se izda najkasneje v dveh dneh po odhodu upravičenca na službeno pot.")
  • način številčenja PN: po delavcu ali globalno (nastavi Arctur)


Zavihek komentarji je namenjen beleženju posameznih sprememb oz. opomb, izmenjavi informacij, ki so se zgodile v času priprave oz. obdelave posameznega PN. Komentar se pošlje tudi preko e-obvestila udeležencem (predlagatelju, odredbodajalcu, likvidatorju), ni pa zabeležen na PN.

Stanja potnih nalogov

  • Predlog: predlagatelj ustvari PN in ga pošlje v potrditev,
  • Predlog v pripravi: predlagatelj ustvari PN, vendar ga še ne pošlje v odobritev,
  • Zavrnjen predlog: odredbodajalec je zavrnil PN,
  • Potrjen predlog: odredbodajalec je potrdil PN,
  • Obračun v pripravi: predlagatelj še ni izpolnil obračuna PN ali ga ni poslal v likvidacijo,
  • Izpolnjen obračun: PN čaka na likvidacijo,
  • Zavrnjen obračun: likvidator zavrne PN,
  • Likvidiran: likvidiran PN,
  • Razveljavljen: PN je razveljavljen,
  • Nezaključen: PN je nezaključen,


Pregled potnih nalogov (Moj 4PM / PN / pregled PN in Pregledi / stroški / PN)

V pregledu PN lahko oseba s to pravico poljubno sortira in pregleduje PN: po obdobju, predlagatelju, številki PN, stanju PN … Pregled je namenjen tudi mesečnemu pregledu PN za izplačilo.
Namig: Imate v podjetju več oseb z istim imenom ali priimkom? Če želite izpis potnih nalogov po določenem imenu in priimku, uporabite pri filtriranju navednice (" "). NPR.: "Janez Novak".


Diagram poteka za poslovni proces dela s potnimi nalogi

8.0.5 PotniNalogi.jpg