Difference between revisions of "Nadure/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
Line 49: Line 49:
 
Opravljene nadure lahko pregledujemo v: <br>  
 
Opravljene nadure lahko pregledujemo v: <br>  
  
*'''MOJ 4PM / PREGLED DELA / PREGLED VPISOV'''(projektno, neprojektno delo)  
+
*'''MOJ 4PM / PREGLED DELA / PREGLED VPISOV '''(projektno, neprojektno delo)  
 
*'''PREGLEDI / VPISI OSEB (projektno, neprojektno delo)'''
 
*'''PREGLEDI / VPISI OSEB (projektno, neprojektno delo)'''
  
 
Koriščene nadure pa lahko pregledujemo v zavihku '''odsotnosti'''. <br><br>
 
Koriščene nadure pa lahko pregledujemo v zavihku '''odsotnosti'''. <br><br>

Revision as of 11:25, 7 March 2011

Vpis dela in stroškov: Nadure in koriščenje ur

Način upravljanja z nadurami določi administrator v splošnih nastavitvah aplikacije, kjer izbere:

  • omogočeno beleženje nadur (da) in
  • način vnosa nadur:
    • ročno – nadure (pogoj je, da je prej vpisanih vsaj 8 ur projektnega ali neprojektnega dela) je potrebno ročno označiti.
    • Avtomatsko: vpise projektnega oz. neprojektnega dela, ki presegajo 8 ur, 4PM samodejno razdeli na dva vpisa: redno delo in nadure.


Administrator vsakemu zaposlenemu določi poljubno začetno stanje nadur, če je različno od 0. 4PM samodejno vodi evidenco porabe ur z izbiro »koriščenje nadur« pri odsotnostih (koriščenje nadur).

Vnos nadur

Nadure lahko uporabniki vpišejo v primeru, da je oseba na določen dan vpisala več ur projektnega oz. neprojektnega dela, kot je to določeno v delovnem koledarju (splošno/splošno/delovni koledar), 8 ur/dan.

Delovnik (število delovnih ur na dan) je določen kot splošna nastavitev v delovnem koledarju, ki jo ureja administrator.

Zaposleni v MOJ4PM / VPIS DELA IN STROŠKOV:

Ročen vnos:

  • najprej vpiše redno opravljeno delo (8 ur),
  • nato vpiše delo (projektno ali neprojekto), zaradi katerega so nastale nadure ter ustrezno označi (glej sliko spodaj).


     3.9.7 VpisDelaStroskov.jpg


Avtomatski vnos nadur:

  • vsak vpis, ki z vpisanim številom ur preseže dnevni limit 8 ur, se samodejno razdeli na redno delo in ustrezno število nadur. Zaposlenemu ni potrebno označevati nadur posebej!


Vnos koriščenja nadur

Zaposlenemu se opravljene nadure štejejo v »razpoložljivo število nadur za koriščenje«. Ko zaposleni koristi nadure, odsotnost zabeleži v MOJ 4PM / VPIS DELA IN STROŠKOV / ODSOTNOSTI, pri čemer iz spustnega seznama izbere koriščenje nadur. Razpoložljivo stanje nadur se z koriščenjem ustrezno zmanjšuje.
Zaposleni lahko koristi samo toliko ur, kot jih ima na razpolago. Razpoložljivo stanje pa spremlja ob koriščenju nadur, ali ročno v udeleženci / osebe / nastavitve (odvisno od pravic).


     3.9.8 VpisDelaStroskov.jpg


Pregled nadur in koriščenja nadur

Opravljene nadure lahko pregledujemo v:

  • MOJ 4PM / PREGLED DELA / PREGLED VPISOV (projektno, neprojektno delo)
  • PREGLEDI / VPISI OSEB (projektno, neprojektno delo)

Koriščene nadure pa lahko pregledujemo v zavihku odsotnosti.