Difference between revisions of "Nadure/sl/"

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search
(Created page with "= Vpis dela in stroškov: Nadure in koriščenje ur<br> = Način upravljanja z nadurami določi administrator v splošnih nastavitvah aplikacije, kjer izbere:<br> *omogo...")
 
Line 8: Line 8:
 
**Avtomatsko: vpise projektnega oz. neprojektnega dela, ki presegajo 8 ur, 4PM samodejno razdeli na dva vpisa: redno delo in nadure.
 
**Avtomatsko: vpise projektnega oz. neprojektnega dela, ki presegajo 8 ur, 4PM samodejno razdeli na dva vpisa: redno delo in nadure.
  
<br>
+
<br>  
  
 
Administrator vsakemu zaposlenemu določi poljubno začetno stanje nadur, če je različno od 0. 4PM samodejno vodi evidenco porabe ur z izbiro&nbsp;»koriščenje nadur«&nbsp;pri odsotnostih (koriščenje nadur). <br><br>  
 
Administrator vsakemu zaposlenemu določi poljubno začetno stanje nadur, če je različno od 0. 4PM samodejno vodi evidenco porabe ur z izbiro&nbsp;»koriščenje nadur«&nbsp;pri odsotnostih (koriščenje nadur). <br><br>  
  
== Vnos nadur<br> ==
+
== Vnos nadur<br> ==
  
Nadure lahko uporabniki vpišejo v primeru, da je oseba na določen dan vpisala več ur projektnega oz. neprojektnega dela, kot je to določeno v delovnem koledarju (splošno/splošno/delovni koledar), 8 ur/dan. <br>
+
Nadure lahko uporabniki vpišejo v primeru, da je oseba na določen dan vpisala več ur projektnega oz. neprojektnega dela, kot je to določeno v delovnem koledarju (splošno/splošno/delovni koledar), 8 ur/dan. <br>  
  
''Delovnik (število delovnih ur na dan) je določen kot splošna nastavitev v delovnem koledarju, ki jo ureja administrator.''<br><br>
+
''Delovnik (število delovnih ur na dan) je določen kot splošna nastavitev v delovnem koledarju, ki jo ureja administrator.''<br><br>  
  
Zaposleni v '''MOJ4PM / VPIS&nbsp;DELA&nbsp;IN&nbsp;STROŠKOV:'''<br>
+
Zaposleni v '''MOJ4PM / VPIS&nbsp;DELA&nbsp;IN&nbsp;STROŠKOV:'''<br>  
  
'''Ročen vnos:'''<br>
+
'''Ročen vnos:'''<br>  
  
 
*najprej vpiše redno opravljeno delo (8 ur),  
 
*najprej vpiše redno opravljeno delo (8 ur),  
 
*nato vpiše delo (projektno ali neprojekto), zaradi katerega so nastale nadure ter ustrezno označi (glej sliko spodaj).
 
*nato vpiše delo (projektno ali neprojekto), zaradi katerega so nastale nadure ter ustrezno označi (glej sliko spodaj).
  
<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [[Image:3.9.7_VpisDelaStroskov.jpg|560px]]<br>
+
<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [[Image:3.9.7 VpisDelaStroskov.jpg|560px|3.9.7 VpisDelaStroskov.jpg]]<br>  
  
<br>
+
<br>  
  
'''Avtomatski vnos nadur:'''<br>
+
'''Avtomatski vnos nadur:'''<br>  
  
 
*vsak vpis, ki z vpisanim številom ur preseže dnevni limit 8 ur, se samodejno razdeli na redno delo in ustrezno število nadur. Zaposlenemu ni potrebno označevati nadur posebej!<br>
 
*vsak vpis, ki z vpisanim številom ur preseže dnevni limit 8 ur, se samodejno razdeli na redno delo in ustrezno število nadur. Zaposlenemu ni potrebno označevati nadur posebej!<br>
  
<br>
+
<br>  
  
== Vnos koriščenja nadur<br> ==
+
== Vnos koriščenja nadur<br> ==
  
Zaposlenemu se opravljene nadure štejejo v »'''razpoložljivo število nadur za koriščenje'''«. Ko zaposleni koristi nadure, odsotnost zabeleži v '''MOJ 4PM / VPIS&nbsp;DELA&nbsp;IN&nbsp;STROŠKOV / ODSOTNOSTI''', pri čemer iz spustnega seznama izbere '''koriščenje nadur'''. Razpoložljivo stanje nadur se z koriščenjem ustrezno zmanjšuje. <br>Zaposleni lahko koristi samo toliko ur, kot jih ima na razpolago. Razpoložljivo stanje pa spremlja ob koriščenju nadur, ali ročno v udeleženci / osebe / nastavitve (odvisno od pravic).<br>
+
Zaposlenemu se opravljene nadure štejejo v&nbsp;»'''razpoložljivo število nadur za koriščenje'''«. Ko zaposleni koristi nadure, odsotnost zabeleži v '''MOJ 4PM / VPIS&nbsp;DELA&nbsp;IN&nbsp;STROŠKOV / ODSOTNOSTI''', pri čemer iz spustnega seznama izbere '''koriščenje nadur'''. Razpoložljivo stanje nadur se z koriščenjem ustrezno zmanjšuje. <br>Zaposleni lahko koristi samo toliko ur, kot jih ima na razpolago. Razpoložljivo stanje pa spremlja ob koriščenju nadur, ali ročno v udeleženci / osebe / nastavitve (odvisno od pravic).<br>  
  
<br>
+
<br>  
  
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [[Image:3.9.8_VpisDelaStroskov.jpg|560px]]<br>
+
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [[Image:3.9.8 VpisDelaStroskov.jpg|560px|3.9.8 VpisDelaStroskov.jpg]]<br>  
  
<br>
+
<br>  
  
== Pregled nadur in koriščenja nadur<br> ==
+
== Pregled nadur in koriščenja nadur<br> ==
  
Opravljene nadure lahko pregledujemo v: <br>
+
Opravljene nadure lahko pregledujemo v: <br>  
  
*'''MOJ 4PM / PREGLED MOJEGA D / PREGLED VPISOV'''(projektno, neprojektno delo)  
+
*'''MOJ 4PM / PREGLED DELA / PREGLED VPISOV'''(projektno, neprojektno delo)  
*'''PREGLEDI / VPISI OSEB (projektno, neprojektno delo)
+
*'''PREGLEDI / VPISI OSEB (projektno, neprojektno delo)'''
  
 
Koriščene nadure pa lahko pregledujemo v zavihku '''odsotnosti'''. <br><br>
 
Koriščene nadure pa lahko pregledujemo v zavihku '''odsotnosti'''. <br><br>

Revision as of 09:25, 7 March 2011

Vpis dela in stroškov: Nadure in koriščenje ur

Način upravljanja z nadurami določi administrator v splošnih nastavitvah aplikacije, kjer izbere:

  • omogočeno beleženje nadur (da) in
  • način vnosa nadur:
    • ročno – nadure (pogoj je, da je prej vpisanih vsaj 8 ur projektnega ali neprojektnega dela) je potrebno ročno označiti.
    • Avtomatsko: vpise projektnega oz. neprojektnega dela, ki presegajo 8 ur, 4PM samodejno razdeli na dva vpisa: redno delo in nadure.


Administrator vsakemu zaposlenemu določi poljubno začetno stanje nadur, če je različno od 0. 4PM samodejno vodi evidenco porabe ur z izbiro »koriščenje nadur« pri odsotnostih (koriščenje nadur).

Vnos nadur

Nadure lahko uporabniki vpišejo v primeru, da je oseba na določen dan vpisala več ur projektnega oz. neprojektnega dela, kot je to določeno v delovnem koledarju (splošno/splošno/delovni koledar), 8 ur/dan.

Delovnik (število delovnih ur na dan) je določen kot splošna nastavitev v delovnem koledarju, ki jo ureja administrator.

Zaposleni v MOJ4PM / VPIS DELA IN STROŠKOV:

Ročen vnos:

  • najprej vpiše redno opravljeno delo (8 ur),
  • nato vpiše delo (projektno ali neprojekto), zaradi katerega so nastale nadure ter ustrezno označi (glej sliko spodaj).


     3.9.7 VpisDelaStroskov.jpg


Avtomatski vnos nadur:

  • vsak vpis, ki z vpisanim številom ur preseže dnevni limit 8 ur, se samodejno razdeli na redno delo in ustrezno število nadur. Zaposlenemu ni potrebno označevati nadur posebej!


Vnos koriščenja nadur

Zaposlenemu se opravljene nadure štejejo v »razpoložljivo število nadur za koriščenje«. Ko zaposleni koristi nadure, odsotnost zabeleži v MOJ 4PM / VPIS DELA IN STROŠKOV / ODSOTNOSTI, pri čemer iz spustnega seznama izbere koriščenje nadur. Razpoložljivo stanje nadur se z koriščenjem ustrezno zmanjšuje.
Zaposleni lahko koristi samo toliko ur, kot jih ima na razpolago. Razpoložljivo stanje pa spremlja ob koriščenju nadur, ali ročno v udeleženci / osebe / nastavitve (odvisno od pravic).


     3.9.8 VpisDelaStroskov.jpg


Pregled nadur in koriščenja nadur

Opravljene nadure lahko pregledujemo v:

  • MOJ 4PM / PREGLED DELA / PREGLED VPISOV(projektno, neprojektno delo)
  • PREGLEDI / VPISI OSEB (projektno, neprojektno delo)

Koriščene nadure pa lahko pregledujemo v zavihku odsotnosti.