Service desk/sl/

From Help.4pm
Jump to navigationJump to search

4PM Podpora

Ureditev dostopa

Zunanjim uporabnikom, naročnikom omogočimo dostop ZUNANJI DOSTOP - GOST.

Podpora - vprašanja

  • Uporabnik se prijavi v 4PM
  • V seznamu PORTALI je pregled vseh projektov, pri katerih sodeluje.

Vzdrževanje podpora.png

  • Izbere projekt in zavihek podpora
  • S klikom na gum NOV ZAHTEVEK odpre obrazec za vnos vprašanja:
    • zadeva
    • polje za opis
    • po potrebi lahko doda vprašanja
    • ko shrani obrazec, sistem pošlje obvestilo odgovorni osebi v reševanje.
    • uporabnik lahko v pregledu vprašanj spremlja status zahtevka, odgovore in komentarje

Vzdrževanje obrazec izpolnjevanje.png

Podpora seznam vprašanj.png

Sprejem vprašanj

Prejeta vprašanja naročnikov spremljate v

  • Moj 4PM / podpora (zbrana so vsa vprašanja)
  • Projekt / podpora (vprašanja samo za projekt)

Moj 4PM / Podpora

Pregled vseh prejetih vprašanj.

Podpora sprejem vprašanj moj 4pm.png

S klikom na vprašanje, lahko:

  • pogledamo podrobnosti vprašanja (opis, pripete datoteke)
  • odgovorimo na vprašanje z dodajanjem komentaja. Komentarji so lahko interni ali javni (vidni tudi stranki)

Podpora komuniciranje.png

Podpora komentarji interni javni.png

* spremenimo vprašanje v nalogo na projektu s klikom na gumb naredi nalogo, ki odpre obrazec za urejanje naloge. Na novo nalogo se prenesejo vsi podatki, ki so zbrani v zahtevku:

    • zadeva zahtevka = naziv naloge
    • opis zahtevka = opis naloge
    • poslani in prejeti komentarji.
  • Vsa polja lahko poljubno spreminjate ali dopolnjujete. Na nalogi in povezanem zahtevku lahko spremljate porabljene ure.
  • ko je naloga opravljena, skrbnik s klikom na gumb pošlje obvestilo stranki, da je zahtevek zaključen ali rešen.

Podpora naloga.png

Projekt / Podpora

Vodja projekta ima ob vklopljenem modulu podpora dodaten zavihek PODPORA. Dostop do tega zavihka in povezanih funkcionalnosti lahko omogoči še POMOČNIKOM, ki jih izbere s klikom na ikono Pomočniki.pngpomočniki. Vodja projekta ali pomočniki lahko dodajo ročen zahtevek, ki ga povežejo s stično osebo pri naročniku: gumb NOV ZAHTEVEK

Projekt podpora pomočniki.png